Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en master fra tidligere og er i jobb og trives i jobben. Men ønsker likevel å utvikle meg videre og ser for meg at jeg kanskje en dag kan få en lederstilling på et eller annet nivå. Antar derfor at det kan være lurt å ha noe annet i bagasjen enn kun erfaring som arbeidstaker. Kikker på nettbaserte årsstudier, f.eks. ved UIT. Er det noen her som har erfaring med slike årsstudium? Er det noe vits i å ta slike studier? 

Anonymkode: 1b7f2...66f

AnonymBruker
Skrevet

Tror BI har flere gode studier innenfor ledelse. Kan være verdt å sjekke ut. 

Anonymkode: cf509...eec

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring med det, men jeg ville sjekket restplassene på Samordna opptak i år. Jeg hadde nemlig bedriftsøkonomi årsstudium, deltid og nett-/samlingsbasert ved Høgskolen Innlandet på søknadslista mi, og ser at der kom alle inn i år. Regner derfor med at det kommer restplasser slik at du kan begynne allerede i høst hvis det skulle passe for deg. :) 

Anonymkode: cb4bd...bdf

Skrevet

Jeg tok dette årsstudiumet ved UiT studieåret 2019/2020.

Syntes det var interessant, fikk mye ut av det. Jeg jobbet fulltid ved siden av. :)

Selvfølgelig er det en vits, og man kan jo gå videre til bachelor eller lignende om man vil det. Jeg synes de mest spennende emnene var markedsføring og foretaksstrategi.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, SPOCA skrev:

Jeg tok dette årsstudiumet ved UiT studieåret 2019/2020.

Syntes det var interessant, fikk mye ut av det. Jeg jobbet fulltid ved siden av. :)

Selvfølgelig er det en vits, og man kan jo gå videre til bachelor eller lignende om man vil det. Jeg synes de mest spennende emnene var markedsføring og foretaksstrategi.

jeg skal ta dette årsstudiet! kjekt å lese at du syntes det var interessant☺️

Anonymkode: 8807b...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...