Eriksen1994 Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Hei! Har noen av dere erfaringer med Eveline Eggløsningstest med app? Testet LAV i går og MAKS idag. Kan jeg stole på den?😊
Gullegg Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Eriksen1994 skrev (På 18.7.2020 den 14.52): Hei! Har noen av dere erfaringer med Eveline Eggløsningstest med app? Testet LAV i går og MAKS idag. Kan jeg stole på den?😊 Hei. Den gir meg høy og max uten at gynekologen kan se noen tegn til eggløsning. Hvilke erfaringer har du gjort deg?
Eriksen1994 Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2020 Takk for at du deler erfaringene dine😊 Jeg har ikke vært hos Gynekologen etter at jeg begynte å bruke den appen, men det virker som at den fungerer på meg. Etter at jeg fikk påvist PCO i juli, har jeg hatt menstrasjon 3-4 ganger. De gangene jeg har brukt testen, så har den gitt utslag akkurat 2 uker før menstrasjon, dermed tror jeg at den fungerer😊
Gullegg Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Eriksen1994 skrev (58 minutter siden): Takk for at du deler erfaringene dine😊 Jeg har ikke vært hos Gynekologen etter at jeg begynte å bruke den appen, men det virker som at den fungerer på meg. Etter at jeg fikk påvist PCO i juli, har jeg hatt menstrasjon 3-4 ganger. De gangene jeg har brukt testen, så har den gitt utslag akkurat 2 uker før menstrasjon, dermed tror jeg at den fungerer😊 Jeg har også PCO. Har en datter med IVF på 2 år. Får inntrykk av at denne Eveline appen gir deg det svaret du forventer å se og ikke det reelle. Har fått MAX på Eveline 2 uker før mensen, men negativ på clearblue. Har nettopp sendt inn en klage til de. Fikk høy og lav i går, idag har jeg fått både høy, lav og max. Og det uten å ha hatt mensen på 3 mnd..
Eriksen1994 Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2020 Det hørtes rart ut.. 😊 Men da er det ikke sikkert den fungere på alle..
Gullegg Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Eriksen1994 skrev (1 minutt siden): Det hørtes rart ut.. 😊 Men da er det ikke sikkert den fungere på alle.. Helt sikkert ikke 🙂🙏 Håper det klaffer for deg snart.
Eriksen1994 Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2020 Vi har ikke aktivt begynt å prøve enda, men nå har jeg gått på lavkarbo i snart 6mnd og fått tilbake eggløsning og menstrasjon (har mens cirka hver 5-6 uke) så da regner jeg med at det kommer til å gå fint når vi er klare😊 Lykke til videre du også!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå