AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Jeg ser små hauger med mørk jord tydeligvis gravd opp i denne potteplanten hver dag. Hva er det for noe? Har jeg på mystisk vis fått mark i stua??? 8 Anonymkode: 7ce6a...2b3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Ser ut som spor etter vanlig meitemark. Sånne kan man se på plenen her og der ute. Husker det var spesielt synlig på naboens plen, ettersom hans var temmelig tynn og sparsom (aldri gjødslet eller vannet i tørkeperioder). Han sa han så meitemark i ved disse små jordhaugene. Anonymkode: ca185...c4e 2
AnonymBruker 42 Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Kan jo være mye rart... Kan du ikke bare grave litt da, så finner du ut! Jeg vil også vite hva du har i potten din 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Det skal godt gjøres å finne en meitemark som skjuler seg i en stor potte med jord. 😄 Men vil ikke denne etter hvert skade planten min? Spise på røttene og slikt? Anonymkode: 7ce6a...2b3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 Sett opp et kamera Anonymkode: 5282e...4c8
Matas Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 På 18.7.2020 den 15.43, AnonymBruker skrev: Det skal godt gjøres å finne en meitemark som skjuler seg i en stor potte med jord. 😄 Men vil ikke denne etter hvert skade planten min? Spise på røttene og slikt? Anonymkode: 7ce6a...2b3 Hvis det er meitemark gjør den ingen skade, men veldig mye nytte for jorda som planta di står i, og den er også til hjelp for planta. Meitemarken spiser døde plante - og dyrerester.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #7 Skrevet 19. juli 2020 40 minutter siden, Matas skrev: Hvis det er meitemark gjør den ingen skade, men veldig mye nytte for jorda som planta di står i, og den er også til hjelp for planta. Meitemarken spiser døde plante - og dyrerester. Det gjelder i marka. Men i en potte finnes jo ikke noe særlig slikt. På ett tidspunkt vil vel meitemarken måtte begynne å spise av planten/røttene? Anonymkode: 7ce6a...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå