AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Vet det er en smaksak. Turnoff med små pupper som bare står der? Uten noe heng? Hilsen voksen trebarnsmor uten hengepupper. Alltid ønsket meg større pupper. Anonymkode: 8699f...35d
Hr. Aktiv Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 (endret) Av en eller merkelig grunn så har jeg endt opp med store pupper stort sett alltid selv om jeg ikke er noen puppemann. Så klarte jeg å henge litt med ei superflott dame som hadde veldig små pupper. Hun hadde jeg glatt hengt med resten av livet hadde vi bare matchet litt bedre. Så nei puppene dine er helt sikkert veldig fine de. Turnoff er de definitivt ikke. Ikke fyll de med silikon ihvertfall slik mange gjør. Man må bare respektere at man er forskjellig og alle er flotte på sin måte. Endret 18. juli 2020 av Hr. Aktiv Silikon er turnoff. 14 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 (endret) Har alltid vert fasinert av puppene til kvinnfolka, og str. på puppene gjir også eit bilde av kroppsfiguren. Ikkje for store, og ikkje for små. Dei ferreste menn vet nok at store pupper kan vera en belastning for nakke, skuldrer , og rygg hos kvinnfolka. Brystvortene bør peke fremover, og ikkje nedover, og det mest facinerende er bryster hvor brystvortene kan sjåat på utsiden. Endret 18. juli 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Er puppemann, Jatakk til store pupper. Anonymkode: 9206c...b64 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 Små pupper der digg. Anonymkode: 0cec8...1bb 13
Snøfnugg_ Skrevet 18. juli 2020 #6 Skrevet 18. juli 2020 Tror du svarer på spørsmålet i hovedinnlegget ditt TS. Erfaringsmessig så liker mannfolk utrolig mye forskjellig. 4
Gjest Forumhei Skrevet 18. juli 2020 #8 Skrevet 18. juli 2020 Foretrekker kvinner men bra selvbilde som gir f i hva jeg tenker om puppene hennes.
MarianneE Skrevet 18. juli 2020 #9 Skrevet 18. juli 2020 Mitt inntrykk er at menn liker puppene på dama de liker, og så er størrelsen mindre viktig. Dama og personligheten først, bryststørrelse på andre plass. 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #10 Skrevet 18. juli 2020 7 minutter siden, Forumhei said: Foretrekker kvinner men bra selvbilde som gir f i hva jeg tenker om puppene hennes. Som kvinne kjenner jeg meg igjen i dette. Ikke det med pupper da 😉, men følelsen av at det er tiltrekkende når noen er avslappet og fornøyd med seg selv. Jeg synes det for eksempel var ganske turn-off med en mann som "unnskyldte seg" for utseende på sin egen penis da jeg koste med han. Tanken hadde ikke falt meg inn en gang. Anonymkode: c2959...ba3 4
Gjest Warrior Skrevet 18. juli 2020 #11 Skrevet 18. juli 2020 Pupper er pupper, og pupper er flott uansett størrelse.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #12 Skrevet 18. juli 2020 Midt i mellom, saånn ca. 70c størrelse. Gjør ikke noe om de har litt heng, en passe kombo av myke deilige og fine faste. Kommer veldig an på kroppstørrelsen ellers på dama. Anonymkode: a5315...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #13 Skrevet 18. juli 2020 Små pupper er bedre enn hengepupper for min del. Anonymkode: 787d7...8f4 7
Gjest Paramount Skrevet 18. juli 2020 #14 Skrevet 18. juli 2020 Pupper har aldri vært noe mer enn en del av helheten for meg. Pupper harmonerer ofte med kroppen de sitter på. Jeg synes slanke kvinner med små pupper er skikkelig fine, men litt kraftige damer med større pupper kan også være veldig attraktive. Har aldri vurdert noen etter puppene, har aldri tenkt å begynne med det heller. Selv slanke damer med større pupper, og kraftige damer med små pupper kan være fine. Kanskje kan et så uklart svar som dette gi deg litt innsikt likevel.
LatersBaby Skrevet 18. juli 2020 #15 Skrevet 18. juli 2020 Jeg tenker at fordelen med små pupper er at de har mindre "fallhøyde". Jeg har små pupper selv, innimellom skulle jeg ønske de var større, men nå er de jo som de er så får vel være fornøyd med det 🤷♀️ 2
I Grosny Skrevet 18. juli 2020 #16 Skrevet 18. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet det er en smaksak. Turnoff med små pupper som bare står der? Uten noe heng? Hilsen voksen trebarnsmor uten hengepupper. Alltid ønsket meg større pupper. Anonymkode: 8699f...35d Smått er fint, sleng er fint. Men når det kommer til stykket er det det mentale og samhandlingen som trumfer alt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #17 Skrevet 18. juli 2020 Menn bryr seg faktisk lite om pupper. Små er alltid å foretrekke i stedet for store slappe hengepupper, noe de fleste med store har. A eller B-cup er perfekt. Anonymkode: e2cd1...00f 6
jabx Skrevet 18. juli 2020 #18 Skrevet 18. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet det er en smaksak. Turnoff med små pupper som bare står der? Uten noe heng? Hilsen voksen trebarnsmor uten hengepupper. Alltid ønsket meg større pupper. Anonymkode: 8699f...35d Ja takk begge deler. Små puppe "som bare står der" kan være veldig sexy, og det kan store pupper også. "Det er ikke størrelsen det kommer an på" gjelder her også. Hvis du har små sprettpupper så er jo det sexy som bare det.
Aragorn ll Elessar Skrevet 18. juli 2020 #19 Skrevet 18. juli 2020 (endret) Jeg foretrekker mellomstore, men av små og store som henger så foretrekker jeg små Jeg synes egentlig ikke det er noe fint med alt for store bryster og henge bryster. Endret 18. juli 2020 av Aragorn ll Elessar 1
Gjest Alterego666 Skrevet 18. juli 2020 #20 Skrevet 18. juli 2020 Måtte tenke meg om her. Instinktivt vil jeg si at størrelse ikke betyr mye. Ved ettertanke mener jeg at puppene bør stå i proporsjon til resten av kroppen. Frodige kvinner kler store pupper, mens slanke kvinner er penest med små til middels pupper. Min mening. Andres mening er akkurat like gyldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå