Gå til innhold

Hvordan "sniffe" seg frem til kinky folk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er godt kjent med at man kan finne kinky folk på BDSM/kink-relaterte nettsider, men lurte litt på hvordan dere sånn ellers i hverdagen har klart å finne ut om en kvinne eller mann er kinky? Spesielt som kvinne føler jeg det ofte er veldig vanskelig å finne ut av dette. Personlig er dette noe helt essensielt for meg i et forhold. Kan tenke meg det er noe lettere for menn som er dominante... de "fleste" damer blir vel med på litt kinky sex uansett vil jeg tro. 

Anonymkode: 3a701...131

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg sporhund!

Anonymkode: 8b164...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på bdsm relaterte events. 

Anonymkode: a6082...5cd

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går på bdsm relaterte events. 

Har vært... Bare følte ikke det var så mange jeg følte meg tiltrukket av. Også veldig stor andel som enten er opptatt eller poly. 

Ofte så vil man jo gjerne matche på andre ting enn "bare" bdsm også.. utdanning, interesser, personlighet o.l. Jeg synes faktisk det kan være litt problematisk å være over gjennomsnittet kinky, for det gjør det å finne partnere "i hverdagen" betydelig vanskeligere. 

Skrevet

Man klarer fort å finne det ut ved å prate, følge med på signaler, kroppsspråk osv. Det krever dog erfaring og sosial kompetanse + det er ikke 100% sikkert, men gir en fin pekepinn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 said:

Man klarer fort å finne det ut ved å prate, følge med på signaler, kroppsspråk osv. Det krever dog erfaring og sosial kompetanse + det er ikke 100% sikkert, men gir en fin pekepinn. 

Kan du gi noen eksempler? Jeg føler ofte det i praksis likevel er vanskelig. Jeg har erfart at tilsynelatende selvsikre menn, gjerne med en litt dominant og bestemt side i arbeidslivet og sosialt, ikke nødvendigvis betyr at de ved sex har lyst å slenge meg rundt, være litt slemme eller gi meg spank, hihi! :P 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kan du gi noen eksempler? Jeg føler ofte det i praksis likevel er vanskelig. Jeg har erfart at tilsynelatende selvsikre menn, gjerne med en litt dominant og bestemt side i arbeidslivet og sosialt, ikke nødvendigvis betyr at de ved sex har lyst å slenge meg rundt, være litt slemme eller gi meg spank, hihi! :P 

Min erfaring er jo dessverre begrenset til å finne fram submissive jenter i hverdagen, så jeg vet ikke hvordan dominante menn går fram.

For min del handler det mye om blikk, kroppsspråk, dualitet i språket o.l.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 said:

Min erfaring er jo dessverre begrenset til å finne fram submissive jenter i hverdagen, så jeg vet ikke hvordan dominante menn går fram.

For min del handler det mye om blikk, kroppsspråk, dualitet i språket o.l.

Jo, men jeg kan se at det er lettere den veien. Erfaringsmessig er jo også dominante menn litt mer "på" når det gjelder å lese slike signaler. Jeg har jo lagt ut noen "hint" som jeg tenkte var åpenbare for de som var interessert i slikt, ofte skjult med litt humor, og blitt møtt med enten uforstående tomme blikk evt. et lurt smil. Det er jo likevel ikke så ofte man treffer noen hvor en føler det er naturlig å gjøre slikt da. :) Takk for svar, forresten. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, men jeg kan se at det er lettere den veien. Erfaringsmessig er jo også dominante menn litt mer "på" når det gjelder å lese slike signaler. Jeg har jo lagt ut noen "hint" som jeg tenkte var åpenbare for de som var interessert i slikt, ofte skjult med litt humor, og blitt møtt med enten uforstående tomme blikk evt. et lurt smil. Det er jo likevel ikke så ofte man treffer noen hvor en føler det er naturlig å gjøre slikt da. :) Takk for svar, forresten. 

Det er sant. Etter det jeg har forstått er det betraktelig færre gode dominante kontra submissive. 

Skrevet

Stemmer. Min erfaring også. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan tenke meg det er noe lettere for menn som er dominante... de "fleste" damer blir vel med på litt kinky sex uansett vil jeg tro. 

Der er jeg ikke enig med deg. Min erfaring er at menn flest er med på kinky opplegg. 🙈

Anonymkode: b7dbe...c07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser det jo ganske lett på damer er "collared" da. Når det kommer til å finne andre så føler jeg det ofte er størst sjanse blant de som er sexpositive og/eller generelt åpne om samtaletemaet sex uten at det går på spesifikt hva en selv liker og ønsker. Pluss en del nerdete menn. Ut over det er det vanskelig å vite om de fleste før vi er i senga, altså. Det er ikke noe jeg tar opp om meg selv før den tid at jeg er litt mer kinky enn normen. Som det blir nevnt trenger ikke en dominerende/ledende personlighet bety at personen er lik i sengen. Noen er, andre er helt motsatt. 

Anonymkode: 3c336...2da

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg pleier vel å lodde dybden med å si ting med dobbel betydning eller halvobskøniteter, og så registrerer jeg reaksjonene. Er de positive og forsterkende, følger jeg opp. Er de avvisende eller neglisjerende går jeg videre. 
Jeg har truffet noen kinky venner på denne måten, men jeg vet selvsagt ikke hvor mange kinky potensielle partnere som jeg ikke har oppdaget gjennom denne filtreringen.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Der er jeg ikke enig med deg. Min erfaring er at menn flest er med på kinky opplegg. 🙈

Anonymkode: b7dbe...c07

Inntil en viss grad ja, og i teorien. En god del menn kan like litt røff sex, men ofte ikke så mye utover veldig lett kink. Jeg tenner jo på at motparten også nyter å være kinky...om det så er å dra meg hardt i håret, slenge meg rundt, bruke meg på diverse måter, holde meg hardt fast, lett face slapping, spanke meg til jeg blir litt blå, bondage, lett smertepåføring etc. etc...Alt dette krever jo at jeg vet motparten også får et kick av det.. og ikke kun gjør det for å være "grei" og "åpen for ting". Hvis sistnevnte ikke er til stede, eller motparten krever at jeg "forteller dem" hva de skal gjøre, forsvinner tenningen for meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ser det jo ganske lett på damer er "collared" da. Når det kommer til å finne andre så føler jeg det ofte er størst sjanse blant de som er sexpositive og/eller generelt åpne om samtaletemaet sex uten at det går på spesifikt hva en selv liker og ønsker. Pluss en del nerdete menn. Ut over det er det vanskelig å vite om de fleste før vi er i senga, altså. Det er ikke noe jeg tar opp om meg selv før den tid at jeg er litt mer kinky enn normen. Som det blir nevnt trenger ikke en dominerende/ledende personlighet bety at personen er lik i sengen. Noen er, andre er helt motsatt. 

Anonymkode: 3c336...2da

Ja. Nå er det vel lurt å ta det opp før en går til sengs med folk da? Ellers blir det litt av en sorteringsjhobb, hihi! :) 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Kågebruker said:

FA739B87-2217-492A-A730-621CDB80B663.jpeg 

Bare venta på det, haha! :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Alterego666 said:

Jeg pleier vel å lodde dybden med å si ting med dobbel betydning eller halvobskøniteter, og så registrerer jeg reaksjonene. Er de positive og forsterkende, følger jeg opp. Er de avvisende eller neglisjerende går jeg videre. 
Jeg har truffet noen kinky venner på denne måten, men jeg vet selvsagt ikke hvor mange kinky potensielle partnere som jeg ikke har oppdaget gjennom denne filtreringen.

Takk for svar. Opplevd det motsatte i samtale med deg? At damer har hintet om at de er sub/kinky? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært... Bare følte ikke det var så mange jeg følte meg tiltrukket av. Også veldig stor andel som enten er opptatt eller poly. 

Ofte så vil man jo gjerne matche på andre ting enn "bare" bdsm også.. utdanning, interesser, personlighet o.l. Jeg synes faktisk det kan være litt problematisk å være over gjennomsnittet kinky, for det gjør det å finne partnere "i hverdagen" betydelig vanskeligere. 

Det er alltid vanskelig å finne noen man matcher med, bdsm gjør det verre. 

Mange av oss fant disse partneren vår i miljøet, siden bdsm er viktig for oss 

Jeg lette i 4 år, i rl miljøet, før jeg fant min match. Vi har vært sammen i 9 år nå 

AnonymBruker
Skrevet

De mennene jeg har utviklet interesse for har stort sett vist seg å være kinky. Jeg faller først og fremst for selvsikre menn med sterk utstråling, så kan jo ha noe med det å gjøre 😊

Anonymkode: a1ca5...b4e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...