Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan er det når jeg er BA student, men har så mye frie studiepoeng at jeg trenger bare 10 de neste senestrene. og derfor kombinerer det med en annen grad ved et annet universitet. fikk mld at jeg er komt inn. men mister jeg min «gamle» plass? kan jeg følge to studieløp? må jeg gi beskjed til samordna opptak om dette?

Anonymkode: c031c...e16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også studere ved to universiteter. Det ene studiet er et nettstudium. Tror ikke det skal være noe problem. Du er jo allerede inne i et pågående studie, og de kan vel ikke kaste deg ut. Forhør deg i tilfelle med studiestedene, men jeg kan ikke skjønne at det skal være noe problem. 

Anonymkode: 4f50d...585

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan er det når jeg er BA student, men har så mye frie studiepoeng at jeg trenger bare 10 de neste senestrene. og derfor kombinerer det med en annen grad ved et annet universitet. fikk mld at jeg er komt inn. men mister jeg min «gamle» plass? kan jeg følge to studieløp? må jeg gi beskjed til samordna opptak om dette?

Ingen begrensning på studiepoeng på univ. 

Anonymkode: 72420...5b3

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar☺️

AnonymBruker
Skrevet

Kan være du kun kan melde deg på åpne emner da. På UiB mister man studieretten på ett fakultet om man vil ha studierett på et annet, men også her er det mulig å søke om midlertidig studierett

Anonymkode: 1c574...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...