Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem svarer du alltid når de sender snap? 

Bestevenn, kjæreste, date, familie, ingen, osv? 

Anonymkode: 9f04e...744

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer om jeg svarer noen som helst. Noen snapper er meningsløse og uinteressante, så om de kommer fra samboer eller bekjent spiller ingen rolle der. Ellers svarer jeg hvis jeg får spørsmål eller om jeg får en hyggelig snap fra venn eller samboer. Vil folk noe spesielt så sender de en melding eller ringer, jeg hater å ha samtaler på snap. 

Anonymkode: 6f352...0d8

Skrevet

Ingen som får svar hver eneste gang. Svarer når jeg føler for det eller det kommer direkte spørsmål. 

Gjest Tamsi
Skrevet

Ingen. Svarer som regel kjæresten, men ikke alltid, og da gjerne etter mange timer. Åpner ikke appen mer enn et par ganger om dagen. Nå i ferien er det så sinnsykt kjedelig! De fleste sender bare bilder av maten sin, av utsikten på et fjell de er på flere ganger i uka, av bikkja eller en unge som gjør et eller annet gjesp, eller tilsvarende meningsløse bilder som jeg ikke ser noe poeng i å svare på. Hva skal man svare på middagsbilder liksom, "mmmm" hver eneste dag?

Jeg svarer på snapen om den inneholder et spørsmål, invitasjon, eller en god intern referanse, nesten aldri ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Jenter jeg ennå ikke har...

Anonymkode: ebc06...766

Skrevet

Hvis det er et direkte spørsmål til meg svarer jeg som regel alltid, men ikke om det er en snap som blir sendt til mange andre og. 

Skrevet

Hvis det er bilde og fellessnap til mange, eller som legges ut på mystory i tillegg, så svarer jeg ikke. Er det kun til meg svarer jeg alltid, er det til meg og et fåtall andre (som er i gruppe), svarer jeg som oftest.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid er det vel ikke. Men de jeg oftest svarer er kjæresten og de nærmeste venninnene. Og da gjelder det de venninnene som selv svarer tilbake på mine snapper. Jeg har noen venner/slekt som bare sender bilder og film av barna sine som gjøre "ingenting" (spiser, ser på tv, smiler søtt) og hva skal man svare på det hver gang? Oj, så flink hun er til å spise? Det samme med de som har hund. Ja, hunden sover og er søt. Men på 4. snappen?

Anonymkode: 833b7...bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...