Gå til innhold

Er bh størrelse 75D en small eller medium? I fekd trenings bh. Er generelt ikke tykk. Men med store bryst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: d56da...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker 75D og har pierre Robert sportsBH'er i str M :)

Anonymkode: e16ea...93b

AnonymBruker
Skrevet

Small. Jeg bruker medium i div sport bh og jeg har 70F

Anonymkode: 44ef9...82d

AnonymBruker
Skrevet

M (hvis det er «vanlig» butikkstørrelse (ikke change etc)

Anonymkode: 9fca3...6be

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på hvilket merke du går for. I Nike f.eks ville jeg nok valgt M. Pierre Robert synes jeg fort blir for løse i livet, så i dem hadde jeg valgt S.

Anonymkode: 9a6bd...01d

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

M (hvis det er «vanlig» butikkstørrelse (ikke change etc)

Anonymkode: 9fca3...6be

Er størrelsen hos Change så rar? Jeg har samme størrelse i Change, Chantelle, Femilet, CK, etc. og sports-BH fra Nike og Casall. Har kjøpt og blitt målt på flere undertøysbutikker, ender opp med 70D hver gang (har egentlig ganske små pupper).

Til TS: jeg synes slike BHer i S, M, L alltid sitter feil på meg, uansett størrelse. Nike og Casall har trenings-BH i normale BH-størrelser, vil anbefale å teste disse, dersom du sliter med det samme. Med meg blir trenings-BH i small passelig rundt, men puppene får ikke plass. I medium blir det for løst rundt, men puppene kommer iallefall inn BHen. 

Anonymkode: bb0ba...3aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 75A og bruker Small. Tipper du må opp i hvertfall M

Anonymkode: 7659c...da2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker 75D, har M eller L i trenings-BH. Må som regel minst ha L når det gjelder bikinitopper ol. 

Anonymkode: f8a13...a11

AnonymBruker
Skrevet
På 19.7.2020 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Er størrelsen hos Change så rar? Jeg har samme størrelse i Change, Chantelle, Femilet, CK, etc. og sports-BH fra Nike og Casall. Har kjøpt og blitt målt på flere undertøysbutikker, ender opp med 70D hver gang (har egentlig ganske små pupper).

Til TS: jeg synes slike BHer i S, M, L alltid sitter feil på meg, uansett størrelse. Nike og Casall har trenings-BH i normale BH-størrelser, vil anbefale å teste disse, dersom du sliter med det samme. Med meg blir trenings-BH i small passelig rundt, men puppene får ikke plass. I medium blir det for løst rundt, men puppene kommer iallefall inn BHen. 

Anonymkode: bb0ba...3aa

Det er noe helt annet med størrelser på undertøysbutikker og kjedebutikker som cubus/lindex/kappahl osv. På undertøysbutikker blir jeg målt til en 70F, men på kjedebutikker må jeg ha en 75D/80C, sykt forskjell. 

Anonymkode: 0ad00...b02

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer like mye som buksestørrelser. Alt må prøves. Samme str kan være to nr minde i et annet merke, osv. Passform har også noe å si.

Anonymkode: 95f3e...da3

AnonymBruker
Skrevet

Det ihvertfall mest sannsynlig feil str. Jeg trodde jeg brukte 75D i 10 år, før jeg fikk målt meg til en 65G. Jeg har og så store pupper i forhold til kroppen min. Anbefaler Freya eller Shock Absorber for skikkelig sportsbher som holder alt på plass. De er kvalitet også, så det betaler seg i lengden selv om de er dyrere. Ene min har jeg hatt i 8 år, og den er like fin. 

Anonymkode: 8c4d6...0e8

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ihvertfall mest sannsynlig feil str. Jeg trodde jeg brukte 75D i 10 år, før jeg fikk målt meg til en 65G. Jeg har og så store pupper i forhold til kroppen min. Anbefaler Freya eller Shock Absorber for skikkelig sportsbher som holder alt på plass. De er kvalitet også, så det betaler seg i lengden selv om de er dyrere. Ene min har jeg hatt i 8 år, og den er like fin. 

Anonymkode: 8c4d6...0e8

Eh, selv om du brukte feil størrelse, gjør ikke alle det. Jeg bruker 75 selv, og forsøker jeg med mindre, får jeg ikke igjen hekta. BHer skal riktignok sitte stramt, men ikke så stramt at det er ubehagelig.

(Vanlige merker bruker rett og slett cm-mål, så du kan enkelt måle selv med målebånd. Rundt brystkassa, under brystene. Pass på at båndet ligger rett, og omtrent så stramt som du liker BHen. Rundt av nedover siden BH-båndet er elastisk. Cup-størrelsen må man prøve seg framtil, det kommer dessuten an på modellen hva som passer best.)

Anonymkode: 39d71...add

AnonymBruker
Skrevet

Str m blir riktig under brystene, men for smått rundt selve brystene. Har videre kort rygg, så en L eller m blir for langt ned på brystkassen🙄Må ha sportsbh med str 75d og justerbare skulerstropper. De koster gjerne mye, men har de lenge.

Anonymkode: b6622...9c0

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, selv om du brukte feil størrelse, gjør ikke alle det. Jeg bruker 75 selv, og forsøker jeg med mindre, får jeg ikke igjen hekta. BHer skal riktignok sitte stramt, men ikke så stramt at det er ubehagelig.

(Vanlige merker bruker rett og slett cm-mål, så du kan enkelt måle selv med målebånd. Rundt brystkassa, under brystene. Pass på at båndet ligger rett, og omtrent så stramt som du liker BHen. Rundt av nedover siden BH-båndet er elastisk. Cup-størrelsen må man prøve seg framtil, det kommer dessuten an på modellen hva som passer best.)

Har du målt deg på change? Jeg brukte 75DD og ble målt til 70F. Min venninne brukte 75C og ble målt til 65D. Vi var begge helt overbevist om at en str ned ville bli for trangt rundt brystkassa ... 😅 Men de nye størrelsene sitter mye bedre!! 🤩 

ps: jeg har IKKE store bryst! 

Anonymkode: 5146e...2f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du målt deg på change? Jeg brukte 75DD og ble målt til 70F. Min venninne brukte 75C og ble målt til 65D. Vi var begge helt overbevist om at en str ned ville bli for trangt rundt brystkassa ... 😅 Men de nye størrelsene sitter mye bedre!! 🤩 

ps: jeg har IKKE store bryst! 

Anonymkode: 5146e...2f8

Change opererer med andre størrelser enn de fleste andre norske butikker, jeg har prøvd dem, men ble ikke så imponert. Har du målt selv med målebånd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...