AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Drømte at jeg skulle dra bort en tur og så dukket farfar opp. Han døde for noen år siden. Måtte gi han en klem og følte ekstrem kjærlighet men sorg samtidig. Han sa "du kom" og noe mere jeg ikke husker. Hvor jeg bare svarte "det har ikke noe å si". Han gråt tårer av blod. Til slutt sa han "nå må du dra". Hvor jeg da voknet. Pleier ikke huske drømmer, men denne sitter selvsagt og jeg ble jo lei meg på en måte. Kjente til og med hvordan han luktet. Noen som driver å tolker slikt? Anonymkode: 4fcfb...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #2 Skrevet 21. juli 2020 Det kan hende den drømmen var som et tegn farfar din ville gi til deg som et tegn på at han fortsatt er med deg i livet som en hjelper fra den andre siden Anonymkode: e6347...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3 Skrevet 21. juli 2020 Jeg tror ikke på at de døde kan kommunisere med oss. Men jeg tror drømmer likevel kan fortelle oss noe fra vår egen underbevissthet. Jeg kan ta feil, men tror du savner han en del. Og du vet at han var glad i deg. Selv om du ikke alltid tenker på han, så har du ikke glemt han og sånn sett er han alltid med deg. De vi er glade i forlater oss egentlig ikke. Fysisk kanskje, men båndet mellom dere vil ikke dø. Anonymkode: 317cb...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå