Gå til innhold

Dere menn som liker å høre om damas tidligere erfaringer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...er dette alltid ledsaget av andre lignende fantasier, om henne med andre menn, i fremtiden, som f.eks. cuckolding, MMF, husvenn, etc.?

Eller er det KUN fortiden hennes som da er interessant?

Og, i så fall, hvorfor?

Anonymkode: de2ae...942

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke reelt interessert i at hun skal gjøre noe med andre i fremtiden, men jeg kan ha fantasier om at hun er utro og har fantastisk sex med en eller annen hunk. Det er vel noe cuckold over det. Å høre om hennes tidligere erfaringer gir næring til sånne fantasier, men jeg har til gode å møte en eneste dame som tenner på å fortelle om fortiden sin, så har lært meg å la være.

Anonymkode: 985c3...b4a

AnonymBruker
Skrevet

...også vil jeg si at den seksuelle fortiden hennes er interessant av andre grunner enn det rent seksuelle, fordi den sier noe om personligheten hennes. Synes det er interessant å vite om hun som ung var en sånn jente som hadde seg i teltet på festivaler, tok konglen i russetiden, hadde flere ff-er på én gang osv., eller om hun bare hadde sex i forhold. Å vite sånne ting er en del av å bli kjent med henne som person. Ikke noe som gir næring til fantasier nødvendigvis.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er interessert i både fortiden hennes og vår fremtid sammen. Disse tingene henger sammen, og det dreier seg selvsagt ikke bare om sex.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :) 

Er enig i dette med å høre sånn cirka om hverandres fortid, fordi det sier en del om personligheten. Så akkurat dette er jeg enig i.

Men jeg kjenner meg fryktelig godt igjen i dette;

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har til gode å møte en eneste dame som tenner på å fortelle om fortiden sin

Det mest avtennende jeg vet, er jo å fortelle om ting som har skjedd i fortiden. 

Skal jeg tenne på historier hvor andre menn deltar, så må det være i fantasien eller i fremtiden. Det å snakke om fortiden, med mål om å tenne på det, blir omtrent som å sette seg på skolebenken for å lære å lese om igjen...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

det dreier seg selvsagt ikke bare om sex.

Nei, men her i tråden er det snakk om sex.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

...også vil jeg si at den seksuelle fortiden hennes er interessant av andre grunner enn det rent seksuelle, fordi den sier noe om personligheten hennes. Synes det er interessant å vite om hun som ung var en sånn jente som hadde seg i teltet på festivaler, tok konglen i russetiden, hadde flere ff-er på én gang osv., eller om hun bare hadde sex i forhold. Å vite sånne ting er en del av å bli kjent med henne som person. Ikke noe som gir næring til fantasier nødvendigvis.

En av grunnene for at iallefall jeg ikke forteller er nettopp dette, at menn legger så mye i seksuell erfaring, at det liksom sier så mye om meg som person. Som ung var jeg i forhold, fikk barn tidlig, hadde ikke ONS, vaniljesex, ikke noe utenom det vanlige. Som 40 åring møtte jeg en som er min faste elsker, vi har utforsket ekstremt mye, med flere personer involvert, osv. Hva sier det om meg da? Byttet personlighet? Problemet er at en del menn ikke takler å høre om fortiden, med mindre det er historien om jomfru Maria. De kan bedyre så mye de vil at de ønsker detaljer og info, men jeg har lært å holde kortene tett til brystet, for de vil egt ikke vite. I verste fall så blir det brukt mot en, "ja men du har jo gjort sånn og sånn med han, hvorfor vil du ikke med meg".

Anonymkode: fce36...7c3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke reelt interessert i at hun skal gjøre noe med andre i fremtiden, men jeg kan ha fantasier om at hun er utro og har fantastisk sex med en eller annen hunk. Det er vel noe cuckold over det.

Ja, det var slike opplysninger jeg var ute etter. Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte MENN!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

...er dette alltid ledsaget av andre lignende fantasier, om henne med andre menn, i fremtiden, som f.eks. cuckolding, MMF, husvenn, etc.?

Eller er det KUN fortiden hennes som da er interessant?

Og, i så fall, hvorfor?

Fortiden er interessant mtp. antall partnere og hvilke relasjoner samt om de er dritkjedelige som sexpartner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Fortiden er interessant mtp. antall partnere og hvilke relasjoner samt om de er dritkjedelige som sexpartner.

Beklager. 

Forstår jo nå at jeg burde skrevet «tenner på å høre om fortiden».

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på å høre om fortiden. Tror dette er knyttet til fantasier som du er inne på. 

Tanken på å bli sammenlignet med en eldre og mer erfaren mann er spennende.

Anonymkode: 22e28...092

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte MENN!

Det er kvinneguiden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg spurte MENN!

Hvorfor ikke også lesber? De har da og sex med kvinner

Anonymkode: 328fc...3d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

En av grunnene for at iallefall jeg ikke forteller er nettopp dette, at menn legger så mye i seksuell erfaring, at det liksom sier så mye om meg som person. Som ung var jeg i forhold, fikk barn tidlig, hadde ikke ONS, vaniljesex, ikke noe utenom det vanlige. Som 40 åring møtte jeg en som er min faste elsker, vi har utforsket ekstremt mye, med flere personer involvert, osv. Hva sier det om meg da? Byttet personlighet? Problemet er at en del menn ikke takler å høre om fortiden, med mindre det er historien om jomfru Maria. De kan bedyre så mye de vil at de ønsker detaljer og info, men jeg har lært å holde kortene tett til brystet, for de vil egt ikke vite. I verste fall så blir det brukt mot en, "ja men du har jo gjort sånn og sånn med han, hvorfor vil du ikke med meg".

Skjønner hva du mener. Men det går an å tenke at seksuell historie sier litt om personligheten, men ikke så utrolig mye. Og det utelukker ikke at man vet godt at ting kan endre seg med årene. De færreste er vel prikk like verken seksuelt eller på andre områder gjennom hele voksenlivet?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener. Men det går an å tenke at seksuell historie sier litt om personligheten, men ikke så utrolig mye. Og det utelukker ikke at man vet godt at ting kan endre seg med årene. De færreste er vel prikk like verken seksuelt eller på andre områder gjennom hele voksenlivet?

Jeg er enig med deg, men har brent meg et par ganger, det er ikke alltid lett å vite hvilke menn som har lyst til å høre om tidligere erfaringer, og som tenner på det, og de som bruker det kun for å dømme deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke også lesber? De har da og sex med kvinner

Anonymkode: 328fc...3d2

Neimen, sier du det?!?

Jeg har vært sammen med kvinner, men har aldri opplevd at de tenner på å høre om min fortid. Og jeg er heller ikke interessert i å høre fra kvinner i denne tråden, men fra heterofile menn som tenner på å høre om kvinners erfaringer.

Men jeg innser jo nå at mennesker her inne, ikke liker sex eller kåthet eller kuk eller fitte, de liker kun å kverulere, mase, krangle, og spørre hvorfor man ikke snakker om noe heeelt annet enn det man snakker om. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner på å høre om fortiden. Tror dette er knyttet til fantasier som du er inne på. 

Tanken på å bli sammenlignet med en eldre og mer erfaren mann er spennende.

En eldre og mer erfaren mann?

Snakker du om en dame som har gått nedover i alder, med tiden?

Skrevet

For meg er det mer underholdende å høre om tidligere erfaringer enn tennende, selv om vi kan kjøre litt cuckold-rollespill i ny og ne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eldre og mer erfaren mann?

Snakker du om en dame som har gått nedover i alder, med tiden?

Damene jeg snakker om har kost seg med menn i alle aldere, over og under min egen alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...