Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo

Jeg er i syvende uke nå, og i begynnelsen av uken kom kvalmen. Skikkelig. Jeg kunne ikke lage frokost engang uten at jeg brakk meg ørten ganger, så mannen måtte lage til meg og barnet. Altså kjøkkenet taklet jeg ikke gå inn på. 

Nå er jeg og barnet på besøk hos foreldrene mine og her lukter det så godt! Lukter lavendel og nyvasket tøy konstant, så her er jeg ikke kvalm. Hjemme lukter det dressing og død hvor enn mye jeg vasker og rydder 🤢 

Kan det være fordi at det er mindre triggere her og at det er derfor jeg ikke er særlig kvalm eller kan det være at jeg har mistet?

Var sykt kvalm i går og tok postafen. 

Anonymkode: 909f7...288

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det her har jeg også opplevd, mye kvalme hjemme med samboer men når jeg kom til mine foreldre så forsvant den. Jeg mistenker at det er trivsel og stressnivå det går ut på, er ikke så glad i plassen vi bor på meg og samboer. Men er nå kommet hjem igjen og er sinnsykt kvalm igjen 😅 Er i uke 10, kan si at ut i fra uke 6- 10 uker så gikk kvalmen veldig mye av og på hos meg 😊 Tror det beste du gjør er å tenke positivt og at alt går bra med lille i magen og ta vare på deg selv!😊❤️ 

Anonymkode: f16d5...f8e

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det her har jeg også opplevd, mye kvalme hjemme med samboer men når jeg kom til mine foreldre så forsvant den. Jeg mistenker at det er trivsel og stressnivå det går ut på, er ikke så glad i plassen vi bor på meg og samboer. Men er nå kommet hjem igjen og er sinnsykt kvalm igjen 😅 Er i uke 10, kan si at ut i fra uke 6- 10 uker så gikk kvalmen veldig mye av og på hos meg 😊 Tror det beste du gjør er å tenke positivt og at alt går bra med lille i magen og ta vare på deg selv!😊❤️ 

Anonymkode: f16d5...f8e

Åå godt det ikke bare er meg! Jeg misliker sterkt der vi bor nå, og vi har planer om å flytte. Gleder meg ❤️ 

Høres veldig fint ut at det kan gå litt av og på, og alt er normalt fordet. I forrige svangerskap var jeg kvalm én gang. Thats it. 

Tusen takk for betryggelsen 😍 ønsker dere lykke til og et fint svangerskap ❤️

Anonymkode: 909f7...288

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var bare kvalm av og på. Jeg husker at jeg kunne lage middag en dag, alt gikk fint helt til den var ferdig. Da fikk jeg spykvalme så det holdt. Andre dager tålte jeg ikke st det lå småsjokolade i en skål i stua, jeg luktet det helt fra badet. En tredje dag kunne jeg jobbe i barnehage med bæsjebleier på store treåringer uten å bli det minste kvalm (utover det vanlige, da). 

Merkelige greier. Jeg ble også mest kvalm hjemme hos meg selv. Trivdes ikke der, men lurer også på om det kan være andre årsaker (må ikke ta seg sammen, føler man er dømt til å være der, koseligere hos mamma osv). Gudene vet. 

Anonymkode: e79f9...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...