*Heidi* Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Vi bor i rekkehus og har soverommet i andre etasje. Vi har nå invistert i en vifte fordi det blir så vanvittig varmt på soverommet på kvelden, fordi vi får varme fra de to naboene våre og fordi at sola steiker rett inn i vinduet(og varmen stiger jo opp). Men det jeg tenkte på var den lille sønnen vår på seks uker, kan det ikke være farlig for han med den "blåsen"? Det blir jo på en måte som trekk i rommet.. eller som en air condation! Noen som vet noe om dette eller har vifte selv som har brukt det?
Chiquita Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Vi har en gulv-vifte på soverommet som vi bruker nå når det er så varmt. Det eneste jeg har fått høre, er å passe på at det ikke blåser/trekker direkte på babyen. Det blir jo ganske vanskelig med tak-vifte, men med gulv-vifte er det ikke neo problem - kanskje det kan være en løsning?
koldbruna Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Vi har en gulv-vifte på soverommet som vi bruker nå når det er så varmt. Det eneste jeg har fått høre, er å passe på at det ikke blåser/trekker direkte på babyen. Det blir jo ganske vanskelig med tak-vifte, men med gulv-vifte er det ikke neo problem - kanskje det kan være en løsning? ← Har også vifte på soverommet.Vi har takvifte.Det blåser ikke på jenta vår. Fungerer greit med takvifte,men vi vurderer å kjøpe gulvvifte,siden takvifta bråker sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå