Snartmammaaa Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Hei. Er 9+5. Fikk litt utflod i skikkelig gult farge igår og ida etter lutinus rester. Er livredd for noe galt. Første gangen jeg får så gult. Ingen andre symptomer eller lukt. noen som vet om det er normalt?
undulat2018 Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Jeg tenker som så at det er normalt med økt utflod ved graviditet. Men dersom man er usikker føler ubehag, da hadde jeg tatt kontakt med lege på mandag. 😊 https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/svangerskapsplager/utflod/
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Jeg blødde friskt blod i uke 6-7, og er nå i uke 35. I tillegg regner jeg med at Lutinus tilsvarer Crinone på den måten at det kan komme ut igjen med mange rare farger. Men. I alle sånne tilfeller vil det finnes mange av både solskinnshistorier og tilfeller hvor det har gått galt. Jeg vet det er frustrerende, men du må bare vente og se. Anonymkode: b280c...09a
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 4 timer siden, Snartmammaaa skrev: Hei. Er 9+5. Fikk litt utflod i skikkelig gult farge igår og ida etter lutinus rester. Er livredd for noe galt. Første gangen jeg får så gult. Ingen andre symptomer eller lukt. noen som vet om det er normalt? Hva er lutinus?? Anonymkode: 8df35...7cd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #7 Skrevet 18. juli 2020 Just now, Jippijei said: Gul utflod er da helt normalt Ja. Tvillinger og masse gul utflod hele veien, alt var bra med begge. Anonymkode: 534c7...df0
Snartmammaaa Skrevet 18. juli 2020 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er lutinus?? Anonymkode: 8df35...7cd Det er progesteronstøtte
Snartmammaaa Skrevet 18. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2020 (endret) 57 minutter siden, Jippijei skrev: Gul utflod er da helt normalt 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Tvillinger og masse gul utflod hele veien, alt var bra med begge. Anonymkode: 534c7...df0 Åh endelig noen som svarte. Tusen takk. Jeg er veldig bekymret for jeg har ikke hatt det før. Kom først igår og idag morgen. Har hatt MA før og ble så engstelig. Men hadde tul forrige uke og alt var bra. du som hadde tvillinger hadde du slik utflod fra begynnelsen? Endret 18. juli 2020 av Snartmammaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå