Gå til innhold

Hvordan få 2 åring til å sove gjennom natten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen triks? 

våkner 3-4 ganger om natten å sutrer. Pleier å slutte fort når jeg går inn å gir smokk og koseklut. Noen ganger spør hun om å komme i senga til mamma og pappa og da sier jeg at mamma og pappa sover. Det godtas og sovner med en gang. Men denne konstante vekkingen som gjør at jeg får lite dyp søvn er så slitsom. Jeg våkner selv om mannen går inn, og selv med ørepropper 

Anonymkode: cd0ee...48f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en del av det å ha barn dessverre. Alternativt må du la barnet sove i din seng. 

Anonymkode: 4e2f6...2e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har sovet i senga vår under korona. Men det er så trangt i senga og hun rører så mye på seg, ender ikke med bra søvn av det heller, siden vi våkner med spark i ansiktet og ryggen hele natta. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en større seng, kanskje?

Anonymkode: 0bc3f...92a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen gode tips dessverre. Min hadde det slik en stund, våkna om natten og ønsket seg litt trøst. Det gikk over for vår del og barnet sover natten gjennom. Og det går over for dere og men ingen kan gi garanti for når. Men du har min fulle forståelse for at det er hardt og søvnen blir dårlig. Kan du sove på et gjesterom/stua for å få noen netter med full søvn. Ikke ideelt men en måte å hente seg inn?

Anonymkode: 4f778...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Snuppa er 3 og vi har det sånn enda. Er en del av småbarnslivet 🙂 man kan ikke akkurat bare låse døra og sove seg igjennom gråtingen fra barnet, heller. Selvom noen har gjort dette også her på KG. 

Anonymkode: ee4a0...4c4

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gi henne smokk og koseklut med en gang hun legger seg, så slipper du å gå inn med det.

Anonymkode: 61b41...c7f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å gi henne smokk og koseklut med en gang hun legger seg, så slipper du å gå inn med det.

Anonymkode: 61b41...c7f

Hun har det hele tiden, men mister og finner ikke igjen i halvsøvne. 

AnonymBruker
Skrevet

Ha flere smokker i senga slik at hun finner oftere en selv? 

Anonymkode: 47387...a76

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...