Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som fikk abstinenser uten kg mens den var nede?

kg er veeeeldig avhengighetsdannende..

jeg klødde i hendene og ante ikke hva jeg skulle inn på internett for..det var jo ingen kg og gå inn på!!!alt var bare trist og kjedelig...ville bare ha kg..sjekket flere ganger daglig om kg var oppe igjen..

sukk! :(

jaja nå er kg oppe og går og kjempe fint har det blitt!!

gratulerer!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg nettopp har vært på ferie i to uker, har jeg faktisk klart meg uten KG lenger enn denne lille helgen. Hadde utrolig nok ikke abstinenser i det hele tatt, vi hadde det altfor gøy.

Gjest Embla s
Skrevet

Nei, jeg fikk ikke abstinenser, men var innom og sjekket litt sånn dann og vann ja ;)

Liker ikke det nye forumet, men det visste jeg på forhånd; slitsomt å venne seg til nytt, men om en liten stund er jeg sikkert kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg hadde ikke abstinenser. Vi var et gjeng som stelte i stand en fest på den svenske kg.

Godt var det dog å komme "hjem" igjen

Skrevet

Ja, i hvertfall på mandagen, når det ennå ikke var åpnet igjen. I helga koste jeg meg i det fine været, og hadde (heldigvis) ikke det store behovet for KG.

Skrevet

Det gikk faktisk overrskende bra.. Var innom KG sverige når jeg kjedet meg sent på kvelden. :rolleyes:

Men måtte selvfølgelig innom å skjekke om forumet var oppe..

Gjest gjesten
Skrevet

Litt tendenser til abstinenser, ja. KG er uten tvil det jeg bruker som tidsfordriv, eller som pausefyll. Greit at det er tilbake igjen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Savnet det jo litt da, og var inne og sjekket om det var oppe og gikk en gang iblant. :)

Skrevet
Siden jeg nettopp har vært på ferie i to uker, har jeg faktisk klart meg uten KG lenger enn denne lille helgen. Hadde utrolig nok ikke abstinenser i det hele tatt, vi hadde det altfor gøy.

Har vært på ferie i to uker jeg også.... og det gikk bra uten KG. B) Men jeg gledet meg til KG da jeg kom hjem, også var det denne helga det skulle legges om... :blink: Men det gikk bra... Ingen abstinenser.... og jeg må si meg enig i at det har blitt fint!

Skrevet

Var på telttur i Sverige sammen med Trille jeg da. Iallefall innimellom.

Men abstinensene var på plass ja.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har faktisk mer abstinenser nå uten favorittsmileyen min.... *hylgrine*

Dessuten vet jeg ikke helt om jeg liker det nye forumet så godt.... det er så trangt og smått og rart og annerledes....hmm..

Gjest LoisLane
Skrevet

O ja, var ofte innom og sjekket!

Savner en del smiley'er, ja! Litt uvant, men det går seg vel til.

Skrevet

Ja, sakna KG masse og hadde tendensar til abstinensar.

- Men heldigvis hadde eg ting å halda fingrane i sidan mannen hadde bursdag på søndag ;)

Skrevet

Hadde nok endel abstinens tendenser. Men jeg hospiterte på treningsforum (har vistnok blitt forumsavhengig). Så er det noe med kosttilskudd, bulking og deffing dere lurer på så er jeg nå blitt "ekspert" :rolleyes:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde trodd at abstinensene skulle vært verre - det var egentlig bare deilig å ikke ha det over seg at man måtte innom her og følge med! ;)

Gjest Xerox
Skrevet

Veldig absinenser enda kjenner jeg. Dette er liksom ikke KG enda :(

Skrevet

Det var ikke sånn at jeg gikk rundt å ventet på at KG skulle åpne igjen, men det var litt kjedelig når jeg først var på nettet å surfet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...