AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #161 Skrevet 23. juli 2020 Første ferieuken vår denne uken, vært på Sørlandet og det har vært helt nydelig. Kaldt i vannet, men ungene bader som om de er i syden likevel. Vi pleier stort sett alltid å holde oss i Norden om sommeren uansett. Vi trenger ikke 40 varmegrader. «Syden» pleier vi å spare til høstferien, men dropper det i år. Så da blir det fjellet til høsten istedet. Vi koser oss uansett. Anonymkode: 0ba98...5d0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #162 Skrevet 23. juli 2020 Jeg har lagt min elsk på Lofoten i sommer, og har bestemt meg for at der skal jeg tilbringe en ferieuke hvert år framover! Hadde det vært en «vanlig» sommer hadde jeg tilbringt hele ferien i utlandet(drar alltid til nye land/plasser), og da hadde jeg aldri fått opplevd magiske Lofoten. Men nå hadde jeg utsatt Nord-Norge i såpass mange år til fordel for utlandet, så nå «måtte» jeg jo dra. Joda, jeg savner sol og varme. Og jeg har aldri vært så bleik en sommer siden jeg var nyfødt. Men jeg overlever denne forhåpentligvis ene sommeren uten. Har seriøst regnet hver dag i hele juli her, og jeg blir skikkelig værsyk! Anonymkode: 66388...baf
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #163 Skrevet 24. juli 2020 Jeg vet jeg er heldig som har 5 uker ferie hver sommer. Sånn sett skal jeg ikke klage. Men - når det har regnet nesten sammenhengende i 4 uker, da begynner både jeg og barna og bli lei! Joda, vi kunne godt dratt på ferie andre steder, men pga korona har vi valgt å holde oss hjemme. Anonymkode: 230d1...b3a 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2020 #164 Skrevet 24. juli 2020 100 prosent enig med Ts! Anonymkode: 927de...089
Cinnamondiva Skrevet 24. juli 2020 #165 Skrevet 24. juli 2020 Ta en telttur eller en campingtur i skogen. Er deilig ferie det også. Eller leie en tømmerhytte 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #166 Skrevet 25. juli 2020 Det ble over en uke med sykkel og telt sammen med to venninner her. Været har ikke vært så aller verst. Litt kjølig og et par netter med regn. Men tørt i teltet og tørre soveposer og klær, så da er det meste bra. Ingen av oss var særlig turvante på forhånd, så det tok litt tid før vi liksom fant "rytmen" i utelivet. Litt plunder med kokeapparatet (Trangia sprit) de første dagene. Litt uvant å klare seg uten en dusj, men etter hvert fikk vi rutinen med vaskeklut også. Litt problemer med å gå på do ute de første dagene, men etter hvert ble det også en vane. Og så møtte vi mange hyggelige mennesker, både til fots, på sykkel og i bil. I alle fall ikke noe å klage over her, selv om det ble noen myggstikk. Anonymkode: aa61c...76a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #167 Skrevet 25. juli 2020 7 timer siden, Cinnamondiva skrev: Ta en telttur eller en campingtur i skogen. Er deilig ferie det også. Eller leie en tømmerhytte Det er fullstendig uaktuelt. Da hadde jeg heller valgt en hektisk uke på jobb, og maling av hus som kveldsaktivitet. Det gjelder forøvrig også om valget står mellom vanlig arbeidsuke, og en uke på stranda på Gran Canaria. Anonymkode: d65d6...b4a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå