AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #121 Skrevet 19. juli 2020 Jeg har aldri vært på ferie utenfor Norge. Har vært kjempefornøyd med å være igjen her "alene" når resten av Norge drar til utlandet. Gleder meg til ting åpner og folk kan pelle seg vekk. Finnes ikke verre turister enn nordmenn. Anonymkode: 7808f...8d5 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #122 Skrevet 19. juli 2020 Kjipt å høre om matpakker i Geiranger og dårlig service på Maihaugen. Merker ikke noe av dette her i Bulgaria - god mat og service! Deilig å ikke feriere i Norge med resten av saueflokken. 😊 Men ja, kos dere med brødskiva og sydvesten! Anonymkode: 7dcf0...2a8 9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #123 Skrevet 19. juli 2020 Det at folk syter som en gjeng umodne drittunger bare fordi de ikke får dratt til utlandet en sommer. Viser egentlig hvor bra man faktisk har det i Norge, Anonymkode: cbed3...771 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #124 Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Får virkelig valuta for pengene i dyreparken. Bare tenk på hva det koster med en liten tur på det lokale tivoliet.. går lett 500 på en liten time... Anonymkode: 67df7...7e5 Sier ikke at den er dyr, men denne uken var det 2 timers kø på det meste av populære aktiviteter, så vi fikk ikke prøvd noe særlig av det vi kom for. Da ble det 2400,- kr bortkastet for vår del. Sånn har det ikke vært tidligere år. Anonymkode: fc545...2ba 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #125 Skrevet 19. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Geiranger var det så fult denne uken at folk måtte smøre med egen matpakke, der var totalt kaos i følge de som var der. De prøvde også en tur til Åndalsnes og Romsdalseggen, 2 timer i kø på rampestreken. vi var i Lillehammer og skulle ut å spise, mye var stengt og de plassene som var åpent advarte oss mot dårlig service grunnet mangel på personal, noe som dessverre stemte. Mye på menyen var ikke mulig å kjøpe fordi de turte ikke ta inn nok råvarer i frykt for ikke å selge ut. Forståelig, men ingen god opplevelse når en først går ut for å spise... Anonymkode: fc545...2ba Har ikke opplevd disse tingene, verken i Lillehammer eller Geiranger. Spiste på en koselig resturant på bryggen i Geiranger, måtte riktignok vente 20 min på bord, men det gikk fint. Maten var nydelig. Mulig jeg bare har hatt skikkelig flaks i ferien 🙂 Anonymkode: 9105d...74d 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #126 Skrevet 19. juli 2020 Glad for at jeg nesten bare holder meg inne i leiligheten og på verandaen i sommer når jeg hører om sydvest og myggsttikk ++ Anonymkode: f8abb...6cd 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #127 Skrevet 19. juli 2020 Dersken å bortskjemte enkelte nordmenn er 🤦♀️ Anonymkode: 5f14a...383 2
Kjetil E Skrevet 19. juli 2020 #128 Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 😂😂😂. Hva i all verden er spennende med en vei? Nei Gud hvis det peneste man kan si om ferien var at man kjørte på en «spennende vei» så ville jeg heller jobbet. Anonymkode: f18f5...1f6 Deg om det. Elsker norsk natur, og tar gjerne smale og svingete gamleveier fremfor kjedelige nye veier. Er heller ikke særlig glad i sol og varme. Så norsk vær og tempratur passer meg svært bra. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #129 Skrevet 20. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk regnfrakk og sydvest da. Anonymkode: 1be93...f8a Nei takk. Anonymkode: a4bea...4ac
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #130 Skrevet 20. juli 2020 Synes ferien har vært topp! 💕 Bor i Nordnorge, så her har det vært uvanlig godt vær! Vi har sjelden over 20 grader uansett, men her har vært opp mot 20 grader flere ganger nå. 😂 Vært en uke i Finland også med bading hver dag, har kjøpt thermacell myggreia i år, den er super! Har pusset opp veranda og uteplatt, så det er rett og slett balsam for sjela bare å være i hagen! Vi er 5 i familien, så sydentur er uansett sjelden for oss - turen ned til Gardermoen for oss koster like mye som selve sydenreisen nesten. Vi har badet på stranden her hjemme, fisket, gått på "klippekort-turer", hoppa i vannspreder, spilt krokket, grillet og hatt venner på verandakbelder, fått trent masse (i shorts! Det er ikke alltid en selvfølge!) spist på lokale restauranter, faktisk blitt brun.... Synes rett og slett ferien har vært perfekt! 👌 Anonymkode: ddeff...5bd 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #131 Skrevet 20. juli 2020 På 19.7.2020 den 17.46, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvordan prisen på inngangsbilletten til Dyreparken i Kristiansand er et tema i det hele tatt. Dyreparken holder meget høy kvalitet, og har et stort tilbud av aktiviteter og underholdning. Jeg synes det er utrolig at prisen er så lav som den er, jeg, da bare én sibirsk tiger spiser opp til 40 kg. kjøtt per dag. Dere kan ikke få i både pose og sekk, og at dere forventer at en slik attraksjon skal være billigere, sier meg at dere er nokså bortskjemte. Anonymkode: 94c4e...b36 Jeg føler prisen på billetter til dyreparken er tema hvert år. Jeg har aldri hørt noe annet enn at folk syntes det koster en formue. Men i år skal vi godta det, i god dugnadsånd. For ett år siden kunne vi ha klaget på høye billettpriser og overpriset mat og folk hadde vært enig.. Anonymkode: 1e744...be4 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #132 Skrevet 20. juli 2020 På 19.7.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev: Sier ikke at den er dyr, men denne uken var det 2 timers kø på det meste av populære aktiviteter, så vi fikk ikke prøvd noe særlig av det vi kom for. Da ble det 2400,- kr bortkastet for vår del. Sånn har det ikke vært tidligere år. Anonymkode: fc545...2ba Ja kanskje litt dyrt å være der 1 dag . Vi var der i 3 dager, kostet ikke mye mer enn kun 1 dag, og fikk gjort og sett alt vi ønsket 🙂 Anonymkode: 67df7...7e5 2
Anglofil Skrevet 20. juli 2020 #133 Skrevet 20. juli 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt, brukerangrep og latterliggjøring, samt svar til dette. Anglofil (teamleder)
BiancaWhite Skrevet 20. juli 2020 #134 Skrevet 20. juli 2020 Norge! En følelse av høst, også om sommeren! Passer rett inn i reklame jo 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #135 Skrevet 20. juli 2020 Folk er for strenge i denne tråden. Vet dere hva?? Det er faktisk ganske mange i dette landet som lever med mørketid halve året. Du skal ikke grave langt ned i forskernes bunker for å finne ut at dette gjør noe med oss. Mange i Norge lever i lange tider uten en gløtt sollys. Oktober, november, desember, januar og februar er harde måneder for mange. Jeg synes ikke det er klaging og sutring å si at dette året ble ganske annerledes enn vi hadde tenkt. Mars og april tæret ekstra på psyken til mange som ble sperret inne. En våt og kald juli kan for noen oppleves som ekstra tungt i år. Det er da ikke noe å dømme dem for! Selvfølgelig kommer vi gjennom dette året også, men mange nordmenn «lever» faktisk på de to ukene med sol og sydenvarme hvert år. Det handler om å lade opp litt til den kalde og mørke høsten og vinteren som venter. Anonymkode: 883af...236 10
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #136 Skrevet 20. juli 2020 Er glad jeg har holdt meg hjemme og ikke brukt penger på Norgesferie denne sommeren hvertfall. Brukt penger til å pusse opp leiligheten i steden. Anonymkode: 33fd5...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #137 Skrevet 20. juli 2020 Slutt å klag! Vær heller takknemlig for det du har og kan oppleve. Norgesferie blir jo ikke bra med en sånn holdning 🙄. Forresten er det lite regn på Sørlandet, og sjelden nede i 15°C så krisemaksimering er du god på. Anonymkode: e9596...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #138 Skrevet 20. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å klag! Vær heller takknemlig for det du har og kan oppleve. Norgesferie blir jo ikke bra med en sånn holdning 🙄. Forresten er det lite regn på Sørlandet, og sjelden nede i 15°C så krisemaksimering er du god på. Anonymkode: e9596...2d1 Ehm. Jeg er ikke den du svarte, men: Var nettopp en hel uke på en øy utenfor Mandal og det var 10-12 grader hver dag. Det var ingenting som vitnet om sommer. Anonymkode: 883af...236 6
LillEve Skrevet 21. juli 2020 #139 Skrevet 21. juli 2020 Tenk at før i tiden var "ferie" å få lov til å ha fri. Vær veldig glad for at du i det hele tatt har en så god jobb at du klager på stedet du er nødt til å ha ferien din. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #140 Skrevet 21. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehm. Jeg er ikke den du svarte, men: Var nettopp en hel uke på en øy utenfor Mandal og det var 10-12 grader hver dag. Det var ingenting som vitnet om sommer. Anonymkode: 883af...236 Vel, dyreparken er ikke på en øy utenfor Mandal og det har absolutt ikke vært så kaldt der på lenge. Anonymkode: e9596...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå