marita31 Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Hei fikk briller for 3 uker siden, og merker nå at pussekluten til brillene ikke får brillene skikkelig rene nå, skal jeg vaske den da? Eller hvor ofte vasker en dem? Lurt å kjøpe flere pussekluter tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Alltid lurt å ha mange pussekluter, men hvis du skal holde de fettfrie må du vaske de flere ganger i uken. Det aller beste å pusse brilleglassene med er en helt ren kjøkkenhåndkle /glasshåndkle, det bruker de også i brillebutikken. Anonymkode: 04aed...aea
marita31 Skrevet 18. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2020 Ja jeg får kjøpe meg flere pussekluter. Takk for svar.
Minya Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Jeg bruker aldri pussefillene som kommer med lenger. Jeg bruker håndklær eller t-skjorta jeg har på meg, avhengig av hvor "skitten" den er. Er brillene så skitne at de trenger en vask, bruker jeg lunkent vann og håndsåpe, og tørker brillene med et sånt gammeldags kopphåndkle, de som alle hadde før i tida, de rutete.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Jeg har nesten sluttet å bruke pussekluter og bruker nå dopapir. Ikke de mest grove typene, men mykere dopapir fungerer bra. Det går også an å få kjøpt brillepuss, men det blir fort oppbrukt synes jeg og ikke alltid de er like gode. Bruker det noen ganger. Hvis brillene er veldig skitne så vasker jeg dem med håndsåpe og vann. Anonymkode: a3919...9c1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #6 Skrevet 19. juli 2020 Jeg vasker brillene hver morgen med babyshampoo og litt vann. Så bruker jeg en håndfull. Hvis de blir skitten eller fettete i løpet av dagen, så har jeg en spray fra Clas Ohlson og pusseklut tilhørende. Vasker den en gang i uka. Anonymkode: 61243...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå