Gå til innhold

Hvis han blir kåt av kun litt kyssing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og vi hadde sex for 20 minutter siden før det. Og så ble han visst klart igjen når vi kysset litt. Vil det si han tenner på meg? Eller kan alle menn bli å fort kåt av kyssing? Og klar for runde nr 2? 

Anonymkode: 40aa9...958

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er individuelle forskjeller på menn. Du som jevnlig har sex med ham er den beste til å svare på dette.

Skrevet

Hvis han har sex med deg, så er vel sjansen stor for at han tenner på deg. 

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og vi hadde sex for 20 minutter siden før det. Og så ble han visst klart igjen når vi kysset litt. Vil det si han tenner på meg? Eller kan alle menn bli å fort kåt av kyssing? Og klar for runde nr 2? 

Ja,det kan være. Bare fortsatt

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du er heldig. Det viser jo at han har lyst på deg. Må aldri klage på at mannfolk bli kåte

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig tenner han på deg. Og ja, at han er klar igjen etter 20 minutter kan du ta som et tegn på at han tenner litt ekstra på deg.

Anonymkode: 86068...db1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hatt sex med han før. Skulle bare kysse forvel etterpå, ble litt mer enn bare et kyss, tungekyss. Og da ble han plutselig kåt og hard igjen. Synes det var fasinerende. 

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke hatt sex med han før. Skulle bare kysse forvel etterpå, ble litt mer enn bare et kyss, tungekyss. Og da ble han plutselig kåt og hard igjen. Synes det var fasinerende. 

Han er flink knulle mann.Ikke forlate han 

Gjest Paramount
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ganske normalt. Etter første gangen trengs ikke en gang et kyss, bare 20 minutter ventetid er nok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 og for fremdeles ereksjon bare kona holder meg i hånda. Får ereksjon av å gi henne en klem dersom den varer mer enn 2-3 sekunder.

Anonymkode: 48fc7...0dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...