AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #1 Skrevet 18. juli 2020 Ikke hatt skikkelig mensen på 2 måneder. Lett blødning, men mindre enn før. Tok en test, den var negativ, kan det være jeg tok den for tidlig? Noen som vet? Anonymkode: bbf90...143
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Dette er jo umulig for noen av oss å vite. Hvis du ikke har hatt mens på to måneder, vil jeg påstå du ikke er for tidlig ute med en test. Men det spørs jo da selvfølgelig når du skulle da ha blitt gravid. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt en clear blue (digital) og tatt den. Er du fortsatt bekymret for at du er gravid, ville jeg heller gått til legen. Kanskje det kan være andre grunner til at mens uteblir? Anonymkode: a2e4b...b5c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Kommer selvfølgelig an på når du tror du kan ha blitt gravid, men om det er mer enn tre uker siden det aktuelle samleiet kan du stole på resultatet. Har du regelmessig syklus til vanlig? Anonymkode: 02a64...e9d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Du har i hvert fall ikke blitt gravid for 2 måneder siden, da ville testen absolutt ha slått ut nå. En graviditet er med andre ord IKKE grunnen til at du ikke har hatt ordentlig mensen på 2 måneder. Har du gjort noen endringer med kroppen i det siste, som kraftig vektnedgang eller at du har begynt på ny prevensjon? Anonymkode: 49874...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå