AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Jeg lurer på hvordan det føltes å ha sex når du har vært moden - altså før fødsel? Noen som kan beskrive det til meg? Er i slutten av svangerskapet og har hatt sex nå. Skjeden føltes veldig hoven og øm, og mannen sa at det var veldig trangt «inni der» så fikk ikke/prøvde ikke å presse inn hele penis da. Det hele var ømt og føltes hoven, og fikk murringer i korsrygg og mage når han hadde penisen inni skjeden...ikke helt sikker på om det begynner å modnes nå, men har hatt mye det jeg tror er modning og murringer denne uka. Anonymkode: 398b1...ed4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Hadde sex 6 timer før fødsel startet. Det var utrolig ømt. Det som eventuelt setter i gang fødsel er nok at penis kommer borti livmorhalsen? Anonymkode: 6a52b...5fe
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex 6 timer før fødsel startet. Det var utrolig ømt. Det som eventuelt setter i gang fødsel er nok at penis kommer borti livmorhalsen? Anonymkode: 6a52b...5fe Sæd inneholder progesteron som setter i gang fødselen hvis man er moden nok. 😊 Anonymkode: 7ee73...def
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sæd inneholder progesteron som setter i gang fødselen hvis man er moden nok. 😊 Anonymkode: 7ee73...def Selv når man er moden, skal det mer prostaglandin til enn sæden inneholder for å sette i gang en fødsel. Derimot kan ytre påvirkning på livmortapp ha noe å si. Men om sex egentlig hjelper til å sette i gang fødsel, er omdiskutert. Anonymkode: 2fbce...ae4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hadde sex 6 timer før fødsel startet. Det var utrolig ømt. Det som eventuelt setter i gang fødsel er nok at penis kommer borti livmorhalsen? Anonymkode: 6a52b...5fe Så spennende å høre! Ja, det er det jeg har hørt, eventuelt sæd kan sette i gang. I utgangspunktet lurer jeg bare på om jeg er moden, og hvorfor det føltes så trangt/ømt inni skjeden nå 🙊 er det kanskje livmorhalsen(?) som er kort. Er ikke sikker selv... 🙊 Anonymkode: 398b1...ed4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #6 Skrevet 18. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så spennende å høre! Ja, det er det jeg har hørt, eventuelt sæd kan sette i gang. I utgangspunktet lurer jeg bare på om jeg er moden, og hvorfor det føltes så trangt/ømt inni skjeden nå 🙊 er det kanskje livmorhalsen(?) som er kort. Er ikke sikker selv... 🙊 Anonymkode: 398b1...ed4 Det føles vel trangt fordi det kommer mye blod til området i perioden før fødsel og alt svulmer opp. Hvis livmorhalsen er kort vil den nok ligge langt «opp». Anonymkode: 6a52b...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå