Conal Skrevet 18. juli 2020 Forfatter #22 Skrevet 18. juli 2020 (endret) "Gjesp". På tide å forlatte dette forumet for godt denne gangen. Fikk dele dette ut, ikke at jeg forventet at dere egoer forstår noe. Nei, dere forstår jo alt fra før. Heller null fra før. Ingen menneske har autoritet over meg. Ingen. På absolutt ingen måte. Ingen. Gud-hodet er den eneste autoritet. Over meg, over dere alle. Over hele mennesket, hele hans tåpelige ego, sinn, kropp, perspektiv, subjektive opplevelse, osv. Gud-hodet. Menneske. Bye bye 😉 Endret 18. juli 2020 av Conal
Cinnamondiva Skrevet 18. juli 2020 #24 Skrevet 18. juli 2020 Vel, jeg forstår deg veldig godt. Gud er allmektig og jeg tror virkelig på at du har snakket med Gud. Han taler til oss mennesker og vi har valget om å lytte til han og følge bibelen. Jeg er glad jeg følger hans sti. Han er vår kjærlige far som vet vårt beste😇
MarieLo Skrevet 18. juli 2020 #26 Skrevet 18. juli 2020 (endret) 4 timer siden, Conal skrev: Bare døden vil fri deg, og de aller fleste egoer i denne planeten. Gud er for stor til å vise Seg i himmelen for deg. Du må finne veien til Gud, ikke omvendt. Gud er Gud. Tenk med meg, min medavatar. Hvis Gud måtte poppe opp i himmelen for at du skal tro på Han, hvor svak er da Gud om Hans viten av Hans eksistens? Gud er. Gud er deg. Alt dette vet Gud. Når døden kommer vil du smelte tilbake til Gud. Dette er Guds kjærlighet, men også Guds Guddommelighet. Trodde du Gud skapte døden for at du skulle gå inn et svart hull (barne sinnet lol). Tror du GUD skapte deg for at du skal forsvinne uten å vite om Han? Da vet du ikke hvem Gud er. GUD. Den Absolutte. Virkelighetens HERRE. GUD! Man blir ikke Gud når man dør, egoet lever videre da også, sammen med sitt høyere selv, med mindre man er i negativ time/space, da er det bare egoet. Og Gud er først og fremst bare kjærlighet, og hadde ikke fortalt deg at du ikke kan forstå noe? Endret 18. juli 2020 av MarieLo
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #27 Skrevet 18. juli 2020 6 timer siden, Conal skrev: Ble du redd? 😉 Har prata med Gud. Foretrekker det 🙂 Med tulletrådene du oppretter trenger du nok DPS mer Anonymkode: a605b...626 3
LatersBaby Skrevet 19. juli 2020 #28 Skrevet 19. juli 2020 Jeg forstår ikke termen "Gud-hodet"? Du hadde en samtale med Gud? Hodet til Gud? Har jeg en samtale med ei venninne sier jeg ikke at jeg pratet med "Lise-hodet" 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #29 Skrevet 19. juli 2020 5 timer siden, LatersBaby skrev: Jeg forstår ikke termen "Gud-hodet"? Du hadde en samtale med Gud? Hodet til Gud? Har jeg en samtale med ei venninne sier jeg ikke at jeg pratet med "Lise-hodet" 🤷♀️ Conal har engelsk som hoved språk. Anonymkode: 07081...744
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #30 Skrevet 22. juli 2020 På 19.7.2020 den 7.42, AnonymBruker skrev: Conal har engelsk som hoved språk. Anonymkode: 07081...744 God-head, da? Anonymkode: 144fc...da2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #31 Skrevet 23. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: God-head, da? Anonymkode: 144fc...da2 😂 Anonymkode: 07081...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå