Conal Skrevet 17. juli 2020 #1 Del Skrevet 17. juli 2020 I går kom jeg i direkte kommunikasjon med Gud-hodet. Kommunikasjon var kort men jeg følte jeg fikk vite det jeg trengte. Egentlig, bare det at jeg følte og var bevisst av Gud-hodet i seg selv var uendelig nok. Meg: Gud, er jeg Deg? Gud-hodet: Jeg er Gud. Jeg skapte deg. Jeg skapte alt. Jeg er alt. Jeg er deg. Jeg, Gud-hodet, er over deg. Du er bare en liten manifestasjon av Meg selv. Du er ikke Meg. Jeg er deg, som en manifestasjon. Jeg, Gud-hodet, er den Høyeste og ingen kan være Meg eller høyere en Meg. Meg: Hvordan er Du hva Du skaper? Gud-hodet: Jeg kan ikke forklare deg hvordan, siden du er deg, en manifestasjon av Meg selv. Du er ikke i stand til å forstå. Jeg snakker til deg ved å bruke ditt sinn, din hjerne, ditt språk. Fordi du er du, et menneske, kan du aldri forstå. Meg: Dine ord er Sannheten. Takk. Jeg har ikke flere spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Del Skrevet 17. juli 2020 Herregud. Anonymkode: 406fd...5cb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 17. juli 2020 #3 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Skulle ikke du slutte å henge her Conal? Har du prata med DPS? ❤ Endret 17. juli 2020 av Rogadame 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Anonymkode: 406fd...5cb Ble du redd? 😉 2 minutter siden, Rogadame skrev: Skulle ikke du slutte å henge her Conal? Har du prata med DPS? ❤ Har prata med Gud. Foretrekker det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 17. juli 2020 #5 Del Skrevet 17. juli 2020 Tro= Ønsketenkning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Del Skrevet 17. juli 2020 Psykiatri... Anonymkode: 9934e...319 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. juli 2020 #7 Del Skrevet 17. juli 2020 Ka farsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) 7 minutter siden, mordi skrev: Tro= Ønsketenkning 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykiatri... Anonymkode: 9934e...319 Dere er bare mennesker. Ikke tro deres perspektiv av hva jeg opplevde betyr noe. Det er bare luft. Jeg snakket med Gud-hodet. Gud-hodet bestemmer over alt, har makt over alt. Hans ord er Sannhet, Absolutt Sannhet som ingen menneske ved å høre Hans ord er i stand til å benekte. Jeg bare følte for å dele. Men jeg vet dere ikke kan forstå, er litt vanskelig å forstå noe man ikke har opplevd selv. Endret 17. juli 2020 av Conal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #9 Del Skrevet 17. juli 2020 4 minutter siden, Conal skrev: Dere er bare mennesker. Ikke tro deres perspektiv av hva jeg opplevde betyr noe. Det er bare luft. Jeg snakket med Gud-hodet. Gud-hodet bestemmer over alt, har makt over alt. Hans ord er Sannhet, Absolutt Sannhet som ingen menneske ved å høre Hans ord er i stand til å benekte. Jeg bare følte for å dele. Men jeg vet dere ikke kan forstå, er litt vanskelig å forstå noe man ikke har opplevd selv. Ikke glem det at du vet ikke hvem du prater til her inne. Du er jo selv det du skaper. Hvis det du kaller Gud-hodet gikk ut fra at du ikke evner å begripe akkurat det så har du lang vei å gå. Anonymkode: 83f7e...568 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 17. juli 2020 #10 Del Skrevet 17. juli 2020 Du Conal, du Conal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #11 Del Skrevet 17. juli 2020 Oii ingen lær conal om radikal skeptisisme. Tenk hvis det sinnet hans som baserer det han ikke kan forstå på en altforstålig gud hadde forstått at han aldri kan vite noe som helst helt sikkert ved mindre han vet absolutt alt som er. Fordi å vite krever at man vet at man vet og da må man vite at man vet at man vet helt ut i uendelig mange ledd. Selv om man da møter på en altforståelig gud kan man aldri vite at den snakker helt sant. Anonymkode: bfd1a...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 17. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke glem det at du vet ikke hvem du prater til her inne. Du er jo selv det du skaper. Hvis det du kaller Gud-hodet gikk ut fra at du ikke evner å begripe akkurat det så har du lang vei å gå. Anonymkode: 83f7e...568 "Du er jo selv det du skaper." LOL. Ikke tro du er Gud-hodet. Du er under. Gud-hodet er deg i en begrenset liten manifestasjon. Men DU er ikke Gud-hodet. Du kan aldri være det. Ingen kan. Det er ikke en seperasjon, men en distinksjon. Du skaper ingenting. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oii ingen lær conal om radikal skeptisisme. Tenk hvis det sinnet hans som baserer det han ikke kan forstå på en altforstålig gud hadde forstått at han aldri kan vite noe som helst helt sikkert ved mindre han vet absolutt alt som er. Fordi å vite krever at man vet at man vet og da må man vite at man vet at man vet helt ut i uendelig mange ledd. Selv om man da møter på en altforståelig gud kan man aldri vite at den snakker helt sant. Anonymkode: bfd1a...e3c Gud-hodet kan ikke få deg til å forstå noe du ikke kan forstå. Sinnet er begrenset og full av bløff. Hele mennesket er en begrenset ting. Du må få Gud til å gjøre deg om til et ikke-menneske, til noe som kan forstå det høyeste av det høyeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 17. juli 2020 #13 Del Skrevet 17. juli 2020 Hva ønsker du å oppnå med å poste disse innleggene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 17. juli 2020 Akkurat nå, Daisy_B skrev: Hva ønsker du å oppnå med å poste disse innleggene? Er det noe å oppnå? Kanskje få dere til å "tro" meg? Lol. Jeg liker bare litt adrenalin noen ganger. Jeg finner det morsomt at dere ikke "tror" på meg, siden jeg bryr meg lite om "tro". Sinnet ditt, perspektivet ditt - det som har lurt deg til å tro at du "vet" at dette er bløff, at Gud-hodet ikke eksisterer - alt det er ingenting. Du er fortsatt i illusjonen av at du er din egen Gud, aka den ekle egoen du tar deg selv for å være. Hør Gud-hodet fortelle den egoen "Jeg er din Gud" og se hvor fort den egoen vil bøye seg ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #15 Del Skrevet 17. juli 2020 18 minutter siden, Conal skrev: "Du er jo selv det du skaper." LOL. Ikke tro du er Gud-hodet. Du er under. Gud-hodet er deg i en begrenset liten manifestasjon. Men DU er ikke Gud-hodet. Du kan aldri være det. Ingen kan. Det er ikke en seperasjon, men en distinksjon. Du skaper ingenting. Gud-hodet kan ikke få deg til å forstå noe du ikke kan forstå. Sinnet er begrenset og full av bløff. Hele mennesket er en begrenset ting. Du må få Gud til å gjøre deg om til et ikke-menneske, til noe som kan forstå det høyeste av det høyeste. Så Gud-foten her om dagen. Anonymkode: 144fc...da2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 17. juli 2020 #16 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) 1 time siden, Conal skrev: I går kom jeg i direkte kommunikasjon med Gud-hodet. Kommunikasjon var kort men jeg følte jeg fikk vite det jeg trengte. Egentlig, bare det at jeg følte og var bevisst av Gud-hodet i seg selv var uendelig nok. Meg: Gud, er jeg Deg? Gud-hodet: Jeg er Gud. Jeg skapte deg. Jeg skapte alt. Jeg er alt. Jeg er deg. Jeg, Gud-hodet, er over deg. Du er bare en liten manifestasjon av Meg selv. Du er ikke Meg. Jeg er deg, som en manifestasjon. Jeg, Gud-hodet, er den Høyeste og ingen kan være Meg eller høyere en Meg. Meg: Hvordan er Du hva Du skaper? Gud-hodet: Jeg kan ikke forklare deg hvordan, siden du er deg, en manifestasjon av Meg selv. Du er ikke i stand til å forstå. Jeg snakker til deg ved å bruke ditt sinn, din hjerne, ditt språk. Fordi du er du, et menneske, kan du aldri forstå. Meg: Dine ord er Sannheten. Takk. Jeg har ikke flere spørsmål. Be til Gud for meg. Be han vise seg for meg, så kan vi heller snakkes, tulling. Endret 17. juli 2020 av mordi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #17 Del Skrevet 17. juli 2020 10 minutter siden, mordi skrev: Be til Gud for meg. Be han vise seg for meg, så kan vi heller snakkes, tulling. Våkn opp før du kaller meg tulling, djevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #18 Del Skrevet 17. juli 2020 Det er ikke det at jeg har autoritet over dere. Gud-hodet har absolutt og total autoritet over alle. Det var klart at Gud-hodet ikke snakket til "personlige" meg, men med mennesket og egoet. Med det kan jeg med full og total sannhet si at Gud-hodet eksisterer, er alt og skapte alt. "Du" har ingenting å si. Gud har snakket. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #19 Del Skrevet 17. juli 2020 Splitte mine bramseil og Gud fri og bederve meg! Anonymkode: b68c7...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 17. juli 2020 Forfatter #20 Del Skrevet 17. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Splitte mine bramseil og Gud fri og bederve meg! Anonymkode: b68c7...d1f Bare døden vil fri deg, og de aller fleste egoer i denne planeten. Gud er for stor til å vise Seg i himmelen for deg. Du må finne veien til Gud, ikke omvendt. Gud er Gud. Tenk med meg, min medavatar. Hvis Gud måtte poppe opp i himmelen for at du skal tro på Han, hvor svak er da Gud om Hans viten av Hans eksistens? Gud er. Gud er deg. Alt dette vet Gud. Når døden kommer vil du smelte tilbake til Gud. Dette er Guds kjærlighet, men også Guds Guddommelighet. Trodde du Gud skapte døden for at du skulle gå inn et svart hull (barne sinnet lol). Tror du GUD skapte deg for at du skal forsvinne uten å vite om Han? Da vet du ikke hvem Gud er. GUD. Den Absolutte. Virkelighetens HERRE. GUD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå