AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Har en dunk med rosévin hjemme som jeg har glemt litt bort. Lurte på om jeg skulle unne meg et par glass i morgen, men er usikker om den fremdeles er drikkbar. Jeg åpnet den for 4 uker siden, og er redd den er dårlig. Den har stått i kjøleskap siden. Noen som vet? Anonymkode: 29b17...86d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Går nok helt fint 👍 Anonymkode: 7919e...5be 1
Brunhilde Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Jeg tenker at noen ganger må man våge å leve litt farlig! Ta dunken, fyll et glass og smak! Smakte det godt? Drikk vinen, Smakte det ikke godt? Slå den ut. Men fleip til side, så er du sannsynligvis, som jeg, ikke mer vinkjenner enn at du helt fint kan kose deg med den vinen. Jeg har nok hatt en kartong stående minst to måneder, men jeg syns ofte den bllir mindre god etter det. Nå drikker jeg helst rødvin, og det er sjelden den står i kjøleskapet, noe jeg vil tro forlenger holdbarheten. Håper det smakte, det er jo synd å måtte slå ut vin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå