kaleidoskop Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 En god venninne av meg skal gifte seg. De skal ha et lite bryllup med kun familie. Så ingen blir invitert. Jeg har lyst til å gi dem en liten gave i forbindelse med dagen. Normalt ville jeg kjøpt en ekstra god flaske vin og kanskje litt ekstra. Men mannen er avholds, så føler det er litt dumt gave. Kan nevne at de har 4 mindre barn, så gavekort på en opplevelse/middag kan være litt dumt, da det ikke er sikkert de får brukt det. Noen som har gode forslag? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Middag + barnevakt mens de spiser 🤗 Anonymkode: ee9bc...ff4 3
kaleidoskop Skrevet 18. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Middag + barnevakt mens de spiser 🤗 Anonymkode: ee9bc...ff4 Jo da. Bare litt "standard", men er kanskje slike gaver som passer best i dagens samfunn. 1
Hengebuksvinet Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 God venninne. Da hadde jeg nok gitt gave fra 500,- og opp, selv om hun ikke har invitert. (Nær venninne hadde jeg personlig gitt mer til). Hva med en korg med forskjellig godt i? Ev samler hun på noe? Jeg har en venninne vi gir en (dyr) kopp til hver bursdag. Vi er flere som spleiser. 2
Ullvott Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 Jeg ville også gitt gave. Jeg tenker på en bryllupsgave som en tradisjonell måte å gratulere brudeparet på, ikke som en inngangsbillett til et bryllupsselskap . Når det gjelder hva slags gave tenker jeg i samme bane som @SS over her. En kurv med forskjellige godsaker eller noe de samler på er trygge gaver, begge deler. 4
kaleidoskop Skrevet 18. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2020 52 minutter siden, SS said: God venninne. Da hadde jeg nok gitt gave fra 500,- og opp, selv om hun ikke har invitert. (Nær venninne hadde jeg personlig gitt mer til). Hva med en korg med forskjellig godt i? Ev samler hun på noe? Jeg har en venninne vi gir en (dyr) kopp til hver bursdag. Vi er flere som spleiser. Enig med pris 😊👍🏻 eneste er at de er to stk som gifter seg, ikke gave til bare henne 😂 har vurdert en kurv med litt godt i. Så kan hende det blir noe sånt.
amo Skrevet 18. juli 2020 #7 Skrevet 18. juli 2020 Lokalprodusert juice/cider el., flatbrød og fenalår. 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #8 Skrevet 19. juli 2020 On 7/17/2020 at 11:07 PM, AnonymBruker said: Middag + barnevakt mens de spiser 🤗 Anonymkode: ee9bc...ff4 Barnevakt for FIRE små barn?? Anonymkode: 3b069...cad 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #9 Skrevet 19. juli 2020 Så hyggelig av deg! Vi skal også ha et lite bryllup, sannsynligvis bare med nærmeste familie. Vi forventer ingen gaver, og kommer ikke til å ha ønskeliste. Vi har det vi trenger. Om ei venninne skulle ha gitt oss noe likevel, ville jeg nok ha satt pris på en god vin, noe snacks, noe som kan spises eller drikkes Selv ville jeg kanskje ha strikket noe fint til brudeparet siden jeg kan det, f.eks hvert sitt par Selbuvotter, eller fine sitteunderlag som toves om de er aktive turmennesker. Kanskje gi de noe som kan brukes sammen med barna? Gavekort på kino til hele familien, en tur til en lokal park, eller på en god middag? Familiefotografi eller portrettbilder av barna? Anonymkode: 8c724...18c 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. juli 2020 #10 Skrevet 19. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnevakt for FIRE små barn?? Anonymkode: 3b069...cad Større gave enn det, kan man knapt gi, spør du meg 😅
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #11 Skrevet 21. juli 2020 På 18.7.2020 den 11.17, SS skrev: God venninne. Da hadde jeg nok gitt gave fra 500,- og opp, selv om hun ikke har invitert. (Nær venninne hadde jeg personlig gitt mer til). Hva med en korg med forskjellig godt i? Ev samler hun på noe? Jeg har en venninne vi gir en (dyr) kopp til hver bursdag. Vi er flere som spleiser. Skal ikke en gave være til brudeparet? Eneste som er til begge er jo en kurv med forskjellig godt. De andre forslagene dine er fine nok de, som julegave eller bursdagsgave til venninnen din. Anonymkode: aaca9...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå