Gå til innhold

Forkjølelse på vei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt uggen, vondt i halsen.  Når kan jeg teste? Går selvsagt rett i isolasjon, og barna i karantene.

Anonymkode: 96032...c56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for god holdning 👍Du får testet deg umiddelbart (eller i morgen) hos ditt lokale legesenter/sykehus. Ring koronatlf. Jeg fikk testet meg på timen.

Anonymkode: 917a3...256

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for god holdning 👍Du får testet deg umiddelbart (eller i morgen) hos ditt lokale legesenter/sykehus. Ring koronatlf. Jeg fikk testet meg på timen.

Anonymkode: 917a3...256

Ringer i morgen. Avlyser selvsagt alle avtaler. Gruer for testen da jeg brekker meg så fort. Fikk du neg svar? Jobber på sykehus i viken tar ingen sjanser. Kjæresten skulle låne bilen i morgen, tenker at det går greit om jeg tar på munnbind og vasker ned bilen. Han må uansett beholde den for å handle for meg og barna. Legger selvsagt nøklene ved inngangsdøra ferdig spritet.

AnonymBruker
Skrevet

Du får nok ikke testa før mandag, hvis du tester for tidlig vil ikke prøvesvaret være riktig. Sist jeg var forkjøla og snakka med dem, mente de at vondt i halsen ikke anses som et typisk koronategn lengre, og at det mest sannsynlig er forkjølelse. Det er mye forkjølelse ute og går for tiden. Prøvesvaret får du som regel dagen etter. 

Anonymkode: e6941...c0d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får nok ikke testa før mandag, hvis du tester for tidlig vil ikke prøvesvaret være riktig. Sist jeg var forkjøla og snakka med dem, mente de at vondt i halsen ikke anses som et typisk koronategn lengre, og at det mest sannsynlig er forkjølelse. Det er mye forkjølelse ute og går for tiden. Prøvesvaret får du som regel dagen etter. 

Anonymkode: e6941...c0d

Trodde jeg måtte teste 2 ganger? Uansett så tar vi våre forhåndsregler.  Tar ikke sjansen på at det er bare forkjølelse!!

• Opprett ny...