meningsløs Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Hei! Jeg vurderer nå å bytte fra P-piller til P-ring. Jeg går nå på Mercilon, og har gjort det i snart 2 år. Jeg merker at jeg er mer negativ, har humørsvigninger og lav sexlyst, og har derfor lyst til å prøve P-ring da jeg fikk høre av en venninne at dette hjalp henne, og at det er mindre hormoner i den. Har forresten prøvd flere merker P-piller tidligere, samt plaster og P-sprøyte. Stav er jeg ikke interessert i. Jeg lurer litt på deres erfaringer med P-ring. Pga store mensensmerter bruker jeg å hoppe over mensen annenhver måned med p-piller, er dette noe jeg kan fortsette å gjøre med P-ring? Og hva er deres erfaring med P-ring?
Apekatten Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Jeg har veldig dårlig erfaring med p-ring. Jeg ble såpass nedstemt at jeg ikke klarte å gå på jobb. Folk er forskjellige, og du må nesten bare prøve det selv, kanskje det funker bra for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 P-ring var bare stress! Og jeg byttet fort til spiral. Den må ut hver gang du skal ha sex. Den må byttes, og ja du kan hoppe over mensen, ved å ikke gå uten en uke. Anonymkode: d6c12...30e
byh1 Skrevet 18. juli 2020 #4 Skrevet 18. juli 2020 Er det mye bivirkninger å bruke alle typer gravidetsbeskyttelse hjelpemidler?
Janne Kari Viken Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 Var fornøyd med P ring, små blødninger og lite mens smerter. Mulig eg slet med tørrhet men husker ikke noe spesielt. Har kobberspiral no da og er mye mer fornøyd med den. Lettere å gå ned i vekt samt normal sexlyst, og mindre styr
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #6 Skrevet 18. juli 2020 P-ring er den greieste prevensjonen, synes jeg. Jeg hopper stort sett over mensen, bytter bare p-ringen hver fjerde uke. Og den må slettes ikke tas ut før sex, mannen kjenner ikke at den er der om den er riktig plassert. Anonymkode: 5c15d...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå