erter Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Vi ble nettopp foreldre, og vår c klasse mercedes er alt for liten. Det går an å sitte i passasjersetet, men veldig vanskelig. Skulle til å kjøpe en Mercedes GLC, men den virkeri kke så veldig mye større. Vurderer også en Lexus Rx450. Hvilken SUV har dere og har brukbar plass til bilstolen i baksete?
maskinisten Skrevet 19. juli 2020 #2 Skrevet 19. juli 2020 På 17.7.2020 den 20.57, erter skrev: Vi ble nettopp foreldre, og vår c klasse mercedes er alt for liten. Det går an å sitte i passasjersetet, men veldig vanskelig. Skulle til å kjøpe en Mercedes GLC, men den virkeri kke så veldig mye større. Vurderer også en Lexus Rx450. Hvilken SUV har dere og har brukbar plass til bilstolen i baksete? Kjøpt deg en Skoda Superb Scout.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #3 Skrevet 19. juli 2020 Gå for Lexus. Har du bare hatt tyske biler før, er du nok som meg den gangen jeg kjøpte min første LS600h - en åpenbaring med en litt enklere bil, men som bare fungerer. GLC er en merkelig bil som er stor ute, liten inne. Anonymkode: 30b02...f56
erter Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Gå for Lexus. Har du bare hatt tyske biler før, er du nok som meg den gangen jeg kjøpte min første LS600h - en åpenbaring med en litt enklere bil, men som bare fungerer. GLC er en merkelig bil som er stor ute, liten inne. Anonymkode: 30b02...f56 Hva mener du med enklere? Mercedes har vært nydelig for min del, komfortabel og aldri noen problemer. Nå er den bare for liten...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #5 Skrevet 19. juli 2020 Ta med stol rundt og prøv! Det må være plass til at passasjeren foran slipper å ha knærne i nesehøyde når setet er bak der😊 Hva med fx Volvo v90, den bør være lang nok og ha nok komfort selv om du er vant til Mercedes? Vil tippe at mange forhandlere vet hva som kan passe hvis du kontakter de. Anonymkode: 0ec19...d1c
erter Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Ta med stol rundt og prøv! Det må være plass til at passasjeren foran slipper å ha knærne i nesehøyde når setet er bak der😊 Hva med fx Volvo v90, den bør være lang nok og ha nok komfort selv om du er vant til Mercedes? Vil tippe at mange forhandlere vet hva som kan passe hvis du kontakter de. Anonymkode: 0ec19...d1c Bor dessverre sånn til at det blir vanskelig. Og de modellene jeg finner er 3-4 timer unna. Akkurat det du sier der jeg tenker på, den jeg har nå sitter man i 90 grader og ingen beinrom (Selv korte folk). V90 ser kjempe fin ut, men for rundt 400 000,- er det jo bare litt eldre som har gått langt. Er på ingen måte frelst av Mercedes
erter Skrevet 19. juli 2020 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2020 Spurte forresten en leverandør om barnesete, han ønsket ikke å utale seg om det
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #8 Skrevet 21. juli 2020 Spurt på et forum for foreldre? Litt eldre Skoda oktavia går ikke vet jeg fx. Men kanskje Skoda Superb? Volkswagen Passat. Hvis dere vil ha SUV, Toyota rav4? Anonymkode: 0ec19...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå