AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Jeg kommer !ekstremt! lett og fort, men synes det er så kjipt fordi det ender alltid opp med at jeg kun får holdt på i 3-4 minutter før jeg kommer også er jeg for sensitiv til å fortsette. Nytter ikke å vente litt heller, da mister jeg alltid lysten. Ønsker helst å få dette til ved hjelp av womanizeren min, fordi når jeg fingrer så blir jeg så sliten i armene at jeg tror ikke jeg hadde hatt styrken til å gjøre det lenge nok til å få flere orgasmer. Noen som har tips? Anonymkode: 84319...174
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer !ekstremt! lett og fort, men synes det er så kjipt fordi det ender alltid opp med at jeg kun får holdt på i 3-4 minutter før jeg kommer også er jeg for sensitiv til å fortsette. Nytter ikke å vente litt heller, da mister jeg alltid lysten. Ønsker helst å få dette til ved hjelp av womanizeren min, fordi når jeg fingrer så blir jeg så sliten i armene at jeg tror ikke jeg hadde hatt styrken til å gjøre det lenge nok til å få flere orgasmer. Noen som har tips? Anonymkode: 84319...174 Jeg får alltid multiple orgasmer, alltid minst 3 stk, tror kanskje rekorden er 8-9 stk på rad, og måtte slutte på grunn av at hånda/fingrene streika 😅 Måte jeg gjør det på er at når jeg først har fått den første orgasmen så tar jeg meg en 10-20 sek pustepause, også fortsetter jeg å stimulere klitoris. En viktig ting. Klitoris selv er alt for sensitiv til direkte å bli berørt, derfor jeg legger fingrene og sirkulerer oppå selve hetta. Klitoris organet for fortsatt stimulering, og jeg kommer innen 20-30 sek, og så en liten pustepause 10-20 sek, så igjen stimulering oppå hetta og ny orgasme etter 20-30 sek med stimulering. Dette er metoden som fungerer for meg. Mitt beste tips er å prøve deg frem. Du kan kanskje også starte med å prøve å dra ut den første orgasmen. Prøve å tease seg selv, slutt med stimulering når du kjenner at du er på kanten, og gi deg en liten pause. Så fortsett igjen til kanten, enda en pause. Se om du ikke klarer å trekke seansen litt utover de 5 min du klarer nå. Min tanke er at det skal være gøy. Det å stresse meg at man MÅ klare å få til sån og sån, da går det som regel ikke. Lek med deg selv. Gjør en helaften ut av det. Gjerne tease deg selv gjennom hele dagen. Lykke til 😄 Anonymkode: 7328c...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå