Gå til innhold

Norsk skøytetulling fullstendig mediaskadet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.vg.no/sport/i/70b2n4/skoeytestjernen-var-trolig-corona-syk-redd-for-varige-men

Fyren har mot all skrekkpropagandaen faktisk fått påvist antistoff mot corona..... oooooo, det liksomfarlige viruset man aldri blir imun mot, og han motbeviser dette iartikkelen. Nå spekulerer tosken på om han vil få senskader av forskjølesen sin, fullstendig uten noen indikasjoner på noe som helst...Så fucka har alt dette hysteriet gjort folk. 

At dere ikke skjemmes hysterikere?

Anonymkode: 9815a...d6e

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hehe

Anonymkode: b6592...cc1

AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂

Det har rakna for folk.

Jeg har også fått påvist antistoffer og tro det eller ei, jeg er helt frisk!

Anonymkode: 404fe...6ad

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

Det har rakna for folk.

Jeg har også fått påvist antistoffer og tro det eller ei, jeg er helt frisk!

Anonymkode: 404fe...6ad

Hvor fikk du det fra? Var det i mars?

Anonymkode: 46bad...065

AnonymBruker
Skrevet

Vel, fyren er toppidrettsutøver og føler seg helt fin, og alle tester er fine, så da kan man vel fastslå at det er mulig å bli helt frisk etter en runde med korona.
Hvorfor noen mener det skal kunne oppstå senskader hos en person lenge etter at viruset er ute av kroppen og det ikke har vært noen påvisbare skader hittil er et mysterium for meg - hva er det som skulle forårsake disse skadene da?

Anonymkode: cd37f...7de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Også jeg har i to uavhengige prøver fått påvist antistoffer. Og er utrolig nok frisk som en fisk. Har heller ingen anelse når jeg har hatt corona, men var litt småtufs ett par dager i begynnelsen av februar. 

Anonymkode: 2cb44...b53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, fyren er toppidrettsutøver og føler seg helt fin, og alle tester er fine, så da kan man vel fastslå at det er mulig å bli helt frisk etter en runde med korona.
Hvorfor noen mener det skal kunne oppstå senskader hos en person lenge etter at viruset er ute av kroppen og det ikke har vært noen påvisbare skader hittil er et mysterium for meg - hva er det som skulle forårsake disse skadene da?

Det er nok MULIG ja, men hvorfor anta at alle kommer til å være så heldige? Han har vært heldig. Ikke noe mer.

Vet at andre ikke har vært fullt så heldige, søk litt rundt om hva mange har opplevd i ettertid av infeksjon, problemer med søvn og puste, utmattelse som minner om ME, osv, i flere måneder etter forbigått infeksjon... Også må vi ta i betraktnin at alle mennesker er forskjellig satt sammen, både genetisk og med tanke på kosthold, generell sunnhet osv.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok MULIG ja, men hvorfor anta at alle kommer til å være så heldige? Han har vært heldig. Ikke noe mer.

Vet at andre ikke har vært fullt så heldige, søk litt rundt om hva mange har opplevd i ettertid av infeksjon, problemer med søvn og puste, utmattelse som minner om ME, osv, i flere måneder etter forbigått infeksjon... Også må vi ta i betraktnin at alle mennesker er forskjellig satt sammen, både genetisk og med tanke på kosthold, generell sunnhet osv.

Søk litt rundt om hva mange har opplevd før corona. Det finnes folk som har blitt bortført midt på natten og blitt gjort til forsøkskaniner av vesen de ikke vet hva er...Det står tross alt på internett, og hvem huleste lyver på internett liksom? Forøvrig har jeg hørt om lignende symptomer før korona, ofte diagnostiseres dette som angst og depresjoner...men hva vet jeg.

Anonymkode: 9815a...d6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg i det hele tatt sagt noe om det??
Men når det spekuleres vilt i om at omtrent alle får senskader slev om de knapt har merket noe til sykdommen så begynner det å bli på tide å roe ned litt.
*Du* ser ut til å mene at langvarige ettervirkninger er det normale, ikke å bli frisk - på hvilket grunnlag gjør du det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er toppidrettsutøver. Hvis lungene mine blir redusert til 99% etter en coronainfeksjon så kommer jeg sannsynligvis ikke til å merke now særlig til det. 

Han kommer til å gå noen tideler saktere, og det avgjør medaljer. 

Skjønner at han er bekymra, jeg. 

Anonymkode: 5080a...c59

• Opprett ny...