Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet kontakten med ei ungdomsvenninne som jeg hadde kontakt med fra jeg var 18, frem til 29 år. 

Vi har hatt et turbulent vennskap de siste årene, men har og hatt mange hyggelige stunder. Reising, kaffetreff, vi kveld osv. 

Hun droppa meg for 1 og et halvt år siden. Jeg klarte aldri å slutte å tenke på hun, og sendte en melding her om dagen. 

Da fikk jeg i vertfall svar tilbake, i motsetning til sist, jeg sendte for rundt 8 måneder siden. Hun sa vi kan godt prate, når vi snakkes. Og håpte alt stod bra til med meg. Men jeg jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller si. Hva prat da, telefon, kaffe eller bare når vi tilfeldigvis treffes? Noe som er svært usannsynlig nå. 

Hva mener hun og hva ville du gjort? Har fu liknende erfaring selv? Ville helst vært venninner men, sånn er det ikke. 

Anonymkode: a0eee...659

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Hørtes ut som et avslag. "Vi kan godt prate når vi snakkes" betyr vel det samme som å si at det passer torsdag i juleuken. 

Det er alltid trist med avslag. De er vanskelig å gi og vanskelig å få.

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du fikk et svar. Jeg fikk aldri det.

Det hun antagelig mente var at hvis hun møter på deg en eller annen plass så kommet hun til å hilse på deg fremfor å bare gå rett forbi/late som hun ikke ser deg. 

Det er et vennlig avslag, hun ønsker ikke noe nært vennskap med deg. Gå videre og finn nye vennskap. 

Anonymkode: c2183...da3

AnonymBruker
Skrevet

Hun føler vel at hun ikke har lyst til å ha deg til venninne, men heller ikke ønsker at ting skal være vondt mellom dere. Da må du respektere det. For en eller annen grunn, god eller dårlig, har hun ikke lyst til å være venner med deg. Da kan du ikke tvinge henne. Du må nok bare gå videre med livet ditt og heller finne venner som vil være en del av livet ditt. 

Anonymkode: 33342...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...