AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Hei! Skal flytte for meg selv, og aner ikke hvilket vaskeutstyr jeg trenger. Det jeg har på listen nå er: -Vaskebøtte - Mopp (hvilken mopp burde jeg ha, og tørr eller våt) - Jif spray - Vaskemiddel Hva trenger jeg til parkettgulv? Og tørrmopp eller våtmopp? Noe mer jeg har glemt? Anonymkode: ace88...3a7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Tørrmopp til parkettgulv. Parkett tåler ikke vann. Mikrofiberkluter. Anonymkode: e89c7...192
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Dovask. Oppvaskmiddel. Eg likar best eingangsklutar til mopp. Det finst våte og tørre. Må ikkje kjøpe Jif sine; Det finst rimeligare alternativ i dagligvarebutikken. Anonymkode: 57263...0fd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 .. og Jif skurekrem og mirakelsvamp til flekker 🙋♀️ Anonymkode: 7e95c...1bc
Karve Skrevet 18. juli 2020 #5 Skrevet 18. juli 2020 Vi har mer enn vi egentlig bruker, men det her er det vi bruker: Moppeskaft Kluter i store mengder (jeg bruker fort fire kluter når jeg bare vasker badet, så vi trenger en del 😂), svamper (ikke magisk svamp, hater dem) og egen tannbørste og oppvaskbørste til skrubbing av ekle ting Engangshanser (finner ikke gummihansker som passer, så jeg bruker engangshansker (de er uansett fine å ha om man skal rense sluket eller andre ekle ting)) Änglamark Allrent (bruker den til omtrent alt) Salmiak Do-såpe (sånn med bøyd hals som man kliner rundt i do) og dobørste Klorin (bruker lite klorin, men liker å ha det i skapet for å kunne vaske flasker, dørhåndtak og do og sånt om det går omgangssyke her hjemme) ShowerPower Tørrmopper (de fra Coop er kjempegode, JIF sine suger) og sånn fluffy greie til støvtørking Støvsuger Lite feiebrett (sånn man holder i hånda) som vi bruker til å sope brødsmuler fra kjøkkenbenken og kjøkkenbordet Kopphåndklær Blå JIF til å vaske speil Stålull Til kjøkkenet bruker vi tynt utblanda salmiak-vann som vi har i en spruteflaske. Synes de kjøkkensprayene har lett for å legge seg som en ekkel hinne samme hvor godt man vasker av, og synes heller ikke de vasker koketoppen så godt. JIF Ovn og grill er bare bullshit, så ikke bruk penger på den. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå