Gjest Pauline Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 Hei! Jeg har nettopp vunnet ei flaske Rosévin i vinlotteriet på jobb, men lurer fælt på hva jeg kan bruke den til...Jeg er ingen stor vinkjenner, og kjører vanligvis safe med rød eller hvit, men hadde vært spennende å utvide horisonten litt. Husker ikke hva vinen het, men flaska er formet som en fisk. Antar det kan bety at den kan drikkes til...ja, nettopp: fisk!...men vil gjerne ha forslag fra dere om retter som passer godt til rosévin!
Bree Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Kylling og annet fjærkre, tunfisk, svin og grillet hvit fisk. Og ulike salater og endel pastaretter... Kos deg med rosèvin! Endret 15. juli 2005 av Bree
Pasha Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 gå inn på vinmonopolets sider.. søk opp vina di og der finner du ut hva dne kan brukes til... liker rosevin til alt jeg da
Bree Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 liker rosevin til alt jeg da ← Det gjør jeg også! Og den er kanskje aller best alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå