AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Jeg og mannen gikk ifra hverandre for ett år siden. Med dette forsvant mange av vennene mine også De fleste venner jeg hadde var vennepar av mannen og meg, og nå har jeg ikke kontakt med dem mer fordi det blir kleint for de har også kontakt med mannen og den nye kjæresten hans har liksom tatt min plass. Jeg prøvde å bli kjent med alenemødre fra barnehagen til min sønn, men synes vi har lite til felles. De klager konstant over dårlig økonomi, lite voksentid og lite barnepass. Personlig kjenner jeg meg ikke igjen i noe av dette. Hvor finner jeg andre i samme situasjon som meg? Anonymkode: f6e0e...142
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Hva med dine venner fra før du traff mannen (eksen) din da? Kan du ta opp kontakten med dem eller har du flyttet bort fra hjemstedet og miste kontakten med dem? Jeg er selv alene etter samlivsbrudd og har også mistet kontakten med de som var hans gamle omgangskrets, men jeg har noen egne venninner fra oppveksten. I tillegg har jeg blitt kjent med noen andre mødre via barna mine, så har litt kontakt med dem. Anonymkode: 74b96...f38
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med dine venner fra før du traff mannen (eksen) din da? Kan du ta opp kontakten med dem eller har du flyttet bort fra hjemstedet og miste kontakten med dem? Jeg er selv alene etter samlivsbrudd og har også mistet kontakten med de som var hans gamle omgangskrets, men jeg har noen egne venninner fra oppveksten. I tillegg har jeg blitt kjent med noen andre mødre via barna mine, så har litt kontakt med dem. Anonymkode: 74b96...f38 Jeg har 1-2 venninner igjen fra studietiden, resten har flyttet fra eller så har kontakten dabbet av i årene jeg var gift... Anonymkode: f6e0e...142
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 Nå har jeg ikke barn, men har opplevd å miste mange venner fordi a) de bare inviterer andre par, eller b) valgte eksen fremfor meg da vi skilte lag. Anonymkode: 66d7a...377
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Rart at hans nye kjæreste er i så stor grad på banen bare etter et år? Trodde at det var anbefalt å vente i et år før man tok det steget. Anonymkode: f6f47...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå