Gå til innhold

Inseminering med donorsæd - i naturlig syklus eller med medisiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gjøre inseminering med donorsæd og får litt ulike anbefalinger om naturlig eller medisinert syklus. Er det noen som har erfaringer eller tanker å dele? Jeg er 35 og alle prøver er normale. 

Anonymkode: a93b1...0c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I det offentlige gjør dem kun insemineringer i medisinert syklus. Men hva som er å foretrekke vet jeg ikke. Har selv vært gjennom 9 insemineringer m/donor og har ikke blitt gravid enda.

Er ca 17 prosent sjanse for graviditet 

Anonymkode: a0b06...0c2

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I det offentlige gjør dem kun insemineringer i medisinert syklus. Men hva som er å foretrekke vet jeg ikke. Har selv vært gjennom 9 insemineringer m/donor og har ikke blitt gravid enda.

Er ca 17 prosent sjanse for graviditet 

Anonymkode: a0b06...0c2

Takk for at du deler din erfaring! Så trist å høre at du ikke er blitt gravid enda! Sender varme tanker! 

Anonymkode: a93b1...0c7

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei :)

Første gang gikk jeg på letrozol i syklusen og tok ovitrelle. Da satt det på første forsøk.(gravid )

Nå prøver vi for første gang i naturlig og vet ikke svaret enda. (kun ovitrelle )  

Dette er 2.forsøket. så veldig spent. Det koster jo mye penger da vi gjør det privat. 

1.var i styrt syklus. Liker det best da eggposen og hele syklusen er mere stabil da føler jeg.så slipper jeg og tenke hvilken dag det blir og om den blir stor nok. For i styrt syklus bare funker alt på kl. Slettet nesten .Eller eggposen vokser ivertfall fortere en ved naturlig. :)

Anonymkode: f87c1...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...