Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler nesten det er noe det selv om jeg vet det ikke er slik. Jeg kjenner flere med samme navn men har forskjellig personlighet. 

Likevel så virker det nesten som navnet avgjør hvordan du blir. 

Veldig vanlige navn får vanlige personligheter. De har mange venner og bekjente, gjør ikke nødvendigvis veldig mye ut av seg. Noen er likt av alle og noen er mislikt av noen.

Selv fikk jeg er navn jeg hater. Har aldri likt meg selv heller. Er så flau over navnet mitt at jeg satte på et mellomnavn og presenterer meg alltid som det. 

Sjeldent i Norge, ikke så sjelden at jeg er den eneste men sjelden nok til at det er stor sjanse for at jeg er den eneste der jeg får jobb osv. Jeg fikk spesiell personlighet også. Hadde nesten ikke venner gjennom alle skoleår. Var innesluttet og ikke helt som de andre. Hørt om et par til med de navnene og de var pokkers meg sånn spesielle de og!

Søskenet mitt fikk også et litt sjelden navn. Mer vanlig enn mitt, men det er visst ikke så populært. Han har heller ikke særlig stor krets og er temmelig spesiell.

Fikk 2 yngre søsken med mye mer vanlige navn og disse er gjennomsnittlige med venner osv... 

Anonymkode: 72dc0...6ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett navn som var veldig vanlig på 70-tallet.  Men har en uvanlig personlighet, som nesten ingen forstår seg på..

Anonymkode: 80e47...517

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke en vanlig personlighet, men superenkelt og grå mus navn.

Anonymkode: b0b2c...0fe

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Navnet mitt og personligheten stemmer overhodet ikke overens :fnise:

Skrevet

Jeg har et veldig vanlig, kjedelig navn som høres ganske koselig ut.  Jeg er sikkert koselig, men jeg er rar og sær og burde hete noe man assossierer med satan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...