Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga lederen min beskjed i dag om at 1 ukes sykemld blir forlenget én uke. Han var opptatt av om jeg kunne jobbe redusert, og d forstår jeg- da d r arbeidsgivers ansvar å tilrettelegge...

Men det kan jeg ikke, d r vurdert av lege. Har akutt tilstand med tidvis mye og store smerter, har probl m nattesøvn pga dette og trenger å variere stilling, hvile- legge meg litt med osv. Det er en hektisk avdeling med mye møter og  jeg har en mlm leder stilling. Han var ganske pushy, og jeg opplevde en underliggende irritasjon hos ham gjennom hele samtalen.

Jeg var åpen om diagnose/årsak og det angrer jeg på. Slutter der om noen uker, og lederen min avslutter samtalen med å si: hvordan skal dette gå når du skal begynne å sitte på kontor da? Trur du det er så bra for helsa di? Jeg opplevde dette som relativt upassende og faktisk ganske ufin hersketeknikk. Er jeg hårsår, eller er det over streken? 

Anonymkode: b6de4...9f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra det du skriver synes jeg ikke sjefen var ufin, men jeg vet ikke hvilken tone han sa det på da..

Anonymkode: a7e6c...520

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Over streken og ikke noe sjefen din har noe med. Bra du skal slutte.

Anonymkode: 74d51...ad5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde driti så jevnt i hva sjefen hadde ment om det, ikke la deg vippe av pinnen, det er utsagn fra en smått desperat person og ufin hersketeknikk.

Anonymkode: 6c4b0...de1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...