Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du skal lese på omtaler feks.... hvorfor er det de negative folka som skriver? Man kan vite selv at det ikke er så dårlig som de skrev, men de med god erfaring osv holder liksom tett? Positiv feeback er sjelden, mens kritikk derimot slenger folk rundt som det er 🤔

Anonymkode: 6c028...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du skal lese på omtaler feks.... hvorfor er det de negative folka som skriver? Man kan vite selv at det ikke er så dårlig som de skrev, men de med god erfaring osv holder liksom tett? Positiv feeback er sjelden, mens kritikk derimot slenger folk rundt som det er 🤔

Anonymkode: 6c028...189

Tror det ofte er fordi man ønsker å beskytte andre mot å gjøre samme feilen. 

Jeg har som regel alltid lagt igjen en annmeldelse på et produkt om produktet var dårlig, men intensjonen min var aldri å være negativ. Intensjonen min for å gjøre det var for og påpeke (for andre potensielle kjøpere) at produktet ikke innfrir det man kan forvente, slik at andre ikke gjøre samme bomkjøp. 

I min verden handler det ikke om å være negative eller at de negative skal skrike høyest. For meg handler det om at et produkt må kunne stå til forventningene, og må tåle kritikk dersom det ikke gjør det.

Endret av Blueberrymuffin
Skrevet

Omtaler og kritikk av hva?

Skrevet

Hvis det dreier seg om produktomtaler, er ikke mitt inntrykk at de fleste omtaler er negative, så jeg får ikke premisset til å stemme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er en misforståelse å tro at det å være kritisk er det samme som å være negativ. En fornuftsbasert, kritisk innstilling er det som driver samfunnet fremover. Negativitet som i misunnelse eller sjalusi er selvsagt en annen ting.

Anonymkode: 1d00b...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...