AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Folk i dag har alt. Jeg har all min dag kjøpt kopper til henne, eller noe til å ha lys i. For slike ting har hun alltid likt. Men nå er det nok slik. Det står mellom 2 ting. Balsam fra frisør. Jeg vet ikke hva de andre har tenkt å kjøpe til henne. Hun er forbruker av balsam, håret hennes trenger balsam. Det andre er osteklokke. Hun spiser ost, men har den i originalemballasjen. Noen ganger legges den slurvete inn i kjøleskapet slik at kantene får oksygen på seg. Hun har barn enda så de er med. Så....balsam eller osteklokke? Er det noen her som har osteklokke? Hvis dere ikke skjønner hva det er så er det slik du har osten inni. Sånn glass. Holder osten seg bra? Anonymkode: 79168...452
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Kjøp en god hårkur? Osteklokke fra tupperware er bra. hva med frisørtime, spa time etc? Anonymkode: 71a77...d2f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Siden foreldrene mine har alt har jeg begynt å gi dem opplevelser. Billetter til konserter, gavekort på massasje, hjemmelaget treretters osv.. Anonymkode: be2d5...85f 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en god hårkur? Osteklokke fra tupperware er bra. hva med frisørtime, spa time etc? Anonymkode: 71a77...d2f Osteklokke er billigere enn frisørprodukt. Men er det noen her som har det? Holder osten seg bra? Er det bedre enn å ha osten i emballasjen? Blir det ryddigere i kjøleskapet av det? Anonymkode: 79168...452
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Min mor foretrekker å få opplevelser eller forbruksgjenstander fremfor skapfyll. For henne ville en osteklokke vært skapfyll, det er for mye bryderi å huske å finne den frem. Men det kan jo være at moren din setter pris på en osteklokke, jeg kjenner henne jo ikke så er litt vanskelig å gjette. Eventuelt kan du høre med de andre i familien som har tenkt til å gi henne en gave, og så kan dere spleise på en litt dyrere gave? Eller så setter hun helt sikkert stor pris på et hjemmelaget gavekort der du tilbyr å sitte barnevakt, sånn at hun får seg en frikveld. Anonymkode: dd754...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå