Vilje Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 er det noen som vet om jeg må kjøpe helt nytt oppheng hvis jeg skal ha panelgardiner? lurer på å anskaffe meg det, synes det er kult...håper det er ikke er sånn ting som går av moten ganske raskt...hva tror dere?
Gjest abel-babel Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Det kommer litt an på hva du har fra før. Dersom du har smale stenger holder det å kjøpe de stengene som panelgardinene festes på, har du tykke stenger må du nok til å kjøpe nytt. Også må du vel ha to stenger til panelgardiner? Er ikke sikker, har det ikke selv, men det ser skikkelig stilig ut.
Smørblomsten Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 Har du tilgang til Ikea, så finner du billige gardiner/oppheng der. Jeg har bare èn stang, da vi kun skulle ha 1 panelgardin på hver side, som pynt (har persienner)... Er veldig fornøyd, og det ser veldig pent og rent ut Kid Interiør er heller ikke så dyre på panel-løsninger har jeg sett...
lillesky Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Dra innom Kid (se også internettsiden)! De har mange fine gardiner, også panelgardiner og utstyr. Ganske billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå