Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har tatt opp endel fag og har klart 5ere og 6ere. Jeg har 9 fag igjen å ta opp. 
jeg studerer sykepleie, hadde en eksamen igjen tar den nå i august. Jeg måtte vente et år pga. Konteeksamen. 
jeg skal tilbake til sykepleien i år og ta oppdrag i tillegg. Jeg jobber også ved siden av endel. Jeg vil bli ferdig med disse fagene i to år. Jeg ønsker å starte på medisin rett etter sykepleien og jobbe som sykepleier, under studiet.

Jeg føler at dette er mye, men jeg er bestemt på å bli ferdig innen 2 år både sykepleien og de 10 fagene.

det er kjemi 1, kjemi 2, S1,S2, biologi 1, religion, norsk, naturfag, 1P.

kjemi 2 har to eksamen og det samme med norsk.

sykepleien er det mye også.

Har noen klart dette eller lignende? Evt. Hvordan ville dere ha kombinert disse fagene? Hvordan bør jeg jobbe eller planlegge arbeidet med disse fagene, jobb og høyskole?

Takk på forhånd 😊

Anonymkode: f4509...4ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med dette, men vil minne deg på å huske å passe på helsen din❤️Å ta opp fag samtidig som du studerer og jobber er ekstremt mye jobb og har aldri hørt om noen som har gjort det. Og rett etter dette er det 6 harde år på medisin, pass på at du ikke blir utbrent for 8 år med mye stress er ikke bra for kroppen. Du kan ikke bruke litt flere år da på å ta opp fag? Livet er jo langt så du har god tid 

Anonymkode: 1f763...b16

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke erfaring med dette, men vil minne deg på å huske å passe på helsen din❤️Å ta opp fag samtidig som du studerer og jobber er ekstremt mye jobb og har aldri hørt om noen som har gjort det. Og rett etter dette er det 6 harde år på medisin, pass på at du ikke blir utbrent for 8 år med mye stress er ikke bra for kroppen. Du kan ikke bruke litt flere år da på å ta opp fag? Livet er jo langt så du har god tid 

Anonymkode: 1f763...b16

Jeg har også tenkt på det, men tanken min er at det er lang tid. Jeg føler at det er skikkelig mye, tenkte også at man må leve livet litt. Samtidig vil jeg også bli ferdig.

men jeg er helt enig med deg. 🥰❤️ Skal vurdere det.

takk

Anonymkode: f4509...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...