AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Da trenger du ikke se stygt på meg. Jeg ser sunn og frisk ut, men har hjertefeil og sliter med lavt blodtrykk. Dersom jeg må stå på bussen risikerer jeg å gå besvime og gå rett i bakken. Så til alle dere som ser stygt på unge som ikke reiser seg for eldre på bussen. Noen av oss har gode grunner til at vi trenger plassen selv. Anonymkode: dbc4d...070 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Da må du si det til vedkommende da. Anonymkode: bc00c...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Jeg sier det som det er, at jeg gjerne skulle reist meg, men jeg har skader i beina som gjør det smertefullt for meg å stå for mye, så om jeg skal komme meg fra A til B så må jeg sitte der jeg kan. Anonymkode: 05abf...4c3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 Reiser meg ikke for noen med mindre de spør. Anonymkode: b2b2a...f6c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Jeg reiste meg en gang for en aldrende dame. Spurte om hun ville ha plassen min, hun så bare stygt på meg og sa "nei" i en streng tone og fortsatte å stå. Javel...... Vet ikke om hun ble fornærmet over at jeg anså henne som gammel eller hva det var. Fikk hvertfall noen medfølende smil fra de rundt. Anonymkode: 64e5e...477 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du si det til vedkommende da. Anonymkode: bc00c...dc0 Hvorfor skal jeg fortelle fremmede på bussen om min helsetilstand? Anonymkode: dbc4d...070 2
Minya Skrevet 17. juli 2020 #7 Skrevet 17. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal jeg fortelle fremmede på bussen om min helsetilstand? Anonymkode: dbc4d...070 Du trenger ikke fortelle fremmede om helsetilstanden din, bare kommenter at du har behov for å sitte. Jeg har selv en kronisk helsetilstand og jeg reiser meg ikke på bussen hvis jeg har en dårlig dag. Jeg har så langt ikke blitt spurt om jeg kan gi opp plassen min for noen heller. Har jeg en god dag og reisen ikke er for lang, kan jeg finne på å spørre om noen trenger plassen mer enn meg, men det skjer sjeldent fordi jeg sjeldent opplever at bussen er full. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå