Gå til innhold

Nettbasert utdanning (foto, media)

Gjest YellowRose

Anbefalte innlegg

Gjest YellowRose

Kort fortalt på jakt etter nettbasert studie. på grunn av kronisk sykdom  måtte jeg si opp jobben og nå må tenke nytt. Jeg har barn og kan ikke flytte, økonomisk sett kan ikke begynne på fullt studie med vanlig oppmøte. Fysiske utfordringer gjør at jeg må ha et stillesittende arbeid. Liker å skrive og ta bilder, foto programmer. 

Noen her med erfaringer? Hvilken type utdanning? Har googlet en del men jeg trenger tips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Norge finnes det vel nettstudier, men jeg opplever utvalget som særdeles dårlig (man må gjerne gå privat og betale en hel del).

Derimot, i Sverige, finnes det mange studier vi nordmenn kan ta, helt gratis. Jeg anbefaler deg å kikke der. De har studier på distans, "utan sammenkomster", slik at man kan studere hjemmefra. Anbefales, de har mye å søke på.

Jeg har ikke studert foto og lignende selv, men søkte på studier på distans for deg her (konst, design och media). Det tilbys alt fra programmer til enkeltemner. 

Hvis du vil søke utover konst, design och media, bare fjern avgrensningen. I høst tilbyr de 1930 studier på distans uten oppmøte, der man fremdeles kan søke på 1299 av dem (se her). :) 

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YellowRose

Tusen takk for svar og linker 😊 

Helt supert med alternativer der det ikke må tas opp høye studielån 😊

Flott at de har et større utvalg i nettstudier og dette vil jeg undersøke 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...