AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #41 Skrevet 17. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bonnie aarons Anonymkode: 030a1...d36 Dette blir for mye klovn, resten av fjeset er jo pent, men ser ut som om hun har satt på seg en nyttårsmaske. Og det er vel det hun har. Anonymkode: 2154e...bd0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #42 Skrevet 17. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette blir for mye klovn, resten av fjeset er jo pent, men ser ut som om hun har satt på seg en nyttårsmaske. Og det er vel det hun har. Anonymkode: 2154e...bd0 Hun er styggpen med andre ord. Anonymkode: 030a1...d36
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #43 Skrevet 17. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Altfor androgyn etter min smak. Ser ikke om det er mann eller kvinne. Er hun kvinne ikke særlig pen i mine øyne. Er han mann synes jeg han er kjekk. Anonymkode: ec3c5...d66 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Altfor androgyn etter min smak. Ser ikke om det er mann eller kvinne. Er hun kvinne ikke særlig pen i mine øyne. Er han mann synes jeg han er kjekk. Anonymkode: ec3c5...d66 Eliot Sumner er ikke.bare vakker, men vakker hinsides fysiikkens lover. Anonymkode: 2154e...bd0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #44 Skrevet 18. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jenny Skavlan og Katarina Flatland er styggpene. De har noe ved seg som både er attraktivt samtidig som det er litt stygt. Personlig synes jeg Katarina Flatland er skikkelig digg - hos henne funker styggpen-kombinasjonen utmerket. Jenny Skavlan er derimot nærmere stygg enn pen etter min smak. Anonymkode: 0dcb5...2ea Nå får du gi deg, her er jeg ikke enig Anonymkode: 3dd35...9bb 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå