Gå til innhold

Vil at typen skal ha sex med andre, er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i fem år og den siste tiden har jeg merket at ting er i ferd med å bli annerledes i senga. Merker at han ikke begjærer meg like voldsomt og at vi sjelden har veldig hard og rå sex og at han blir mer og mer glad i at jeg er øverst og gjør jobben. Jeg tolker jo dette som et tegn på at spenningen er på vei bort, noe som i og for seg er helt greit, forholdet er veldig bra på alle andre måter, vi er supertrygge på hverandre og det er jo viktigere på sikt. Men når det har blitt sånn så merker jeg at jeg ikke har lyst til å stå i veien for at han skal kunne oppleve spenning og få utløp for de mer dyriske sidene med andre, for jeg skjønner jo såpass at han fortsatt har det i seg. Kanskje jeg selv også vil oppleve det med andre etterhvert, men det tenker jeg ikke så mye på. Jeg tenner faktisk på tanken av at han er med andre slik han var med meg før...  Har såvidt nevnt det for han, men han har enda ikke forstått at jeg er seriøs.. Er det noe galt med meg som tenker sånn? Han er en attraktiv type, en "temmet player" og egentlig veldig seksuell og kåt av seg, og jeg liker jo ikke å se at den delen av personligheten hans blir borte i all tryggheten.

Anonymkode: 54092...549

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg. Jeg tenner på tanken jeg også, og kunne gjerne levd slik. Mange kan det. 

Vær iallefall veldig klar om felles regler, og sikker på at han klarer å holde dem i enhver situasjon. 

Vi forsøkte dette, og jeg hadde to klare regler : Aldri lat som du er singel og bruk alltid kondom.

Det klarte han ikke. Ingen av delene. Etter kort tid hadde jeg et par kvinner som følte seg lurt på telefonen, OG klamydia. 

Det var det! Da går det ikke! 

Anonymkode: 9f5cc...a09

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke noe galt med deg. Jeg tenner på tanken jeg også, og kunne gjerne levd slik. Mange kan det. 

Vær iallefall veldig klar om felles regler, og sikker på at han klarer å holde dem i enhver situasjon. 

Vi forsøkte dette, og jeg hadde to klare regler : Aldri lat som du er singel og bruk alltid kondom.

Det klarte han ikke. Ingen av delene. Etter kort tid hadde jeg et par kvinner som følte seg lurt på telefonen, OG klamydia. 

Det var det! Da går det ikke! 

Anonymkode: 9f5cc...a09

Det skjønner jeg at du reagerte på. Regler må være regler. 

Anonymkode: 54092...549

Skrevet

Tror ikke det er en vanlig tanke, men det er jo definitivt ikke noe galt med deg heller. Det er jo ikke helt uvanlig med cuckold/cuckqueen-fantasier, og det er heller ikke særlig uvanlig med poly-forhold. Det ser jo ut som om det er det du er ute etter, og da synes jeg dere skal snakke skikkelig sammen og prøve om han er med på det. Bare husk å snakke om regler og hva som er greit og ikke før dere gjør noe som helst. Du kan jo for eksempel gjøre overgangen "glidende" ved å ta med ei jente på trekant eller at du bare er tilstede og ser på mens han puler ei annen dame. For å understreke at du er komfortabel med og ønsker at han skal kunne ligge med andre (innenfor de reglene dere setter sammen så klart). 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...