micha6 Skrevet 12. juli 2005 #1 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hei! :D Forslag til bra sted m ikke helt "overfylte"-"ligge oppå hverandre" strand/park i Oslo?Jeg og typen skal kose oss idag..... :D Endret 12. juli 2005 av micha6
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2005 #2 Skrevet 12. juli 2005 Du kan banne på at de som gir deg tips her kommer til å møte opp få meter fra sitt nevnte forslag med kikkert og kleenex!
Gjest TomKrus Skrevet 12. juli 2005 #3 Skrevet 12. juli 2005 Du kan banne på at de som gir deg tips her kommer til å møte opp få meter fra sitt nevnte forslag med kikkert og kleenex! ← Shh. Der gikk den bigeskjeften til helvete. *rigge ned kameratutstyret*
Laina Skrevet 12. juli 2005 #5 Skrevet 12. juli 2005 Du kan banne på at de som gir deg tips her kommer til å møte opp få meter fra sitt nevnte forslag med kikkert og kleenex! ← Ja, for dersom man f.eks. nevner Sognsvann som et alternativ, kommer man sikkert til å løpe hele skogen rundt for å finne et par som koser seg ute i det fri...
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2005 #7 Skrevet 13. juli 2005 Jeg avslører ikke det hemmelige stedet mitt, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå