AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Blir ukomfortabel hvis jeg er sammen med fulle folk. Liker heller ikke å være full. Derfor så drikker jeg veldig sjelden. Folk er hyggeligere edru. Etter noen timer på mister jeg troen på menneskeheten. Helt utrolig hvor teite og usjarmerende folk kan bli. Anonymkode: 9ee96...80b 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ukomfortabel hvis jeg er sammen med fulle folk. Liker heller ikke å være full. Derfor så drikker jeg veldig sjelden. Folk er hyggeligere edru. Etter noen timer på mister jeg troen på menneskeheten. Helt utrolig hvor teite og usjarmerende folk kan bli. Anonymkode: 9ee96...80b Enig. Men det kommer av min oppvekst. Jeg drikker meg aldri full og jeg drikker ikke foran barna Anonymkode: 589ca...543 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Jeg liker å drikke meg full en gang i blant men kan ikke fordra fulle folk når jeg er edru selv. Anonymkode: 1de57...310 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker å drikke meg full en gang i blant men kan ikke fordra fulle folk når jeg er edru selv. Anonymkode: 1de57...310 Dette. I forbindelse med jobb bodde jeg noen mnd i en studioleilighet midt i en pubgate i Oslo. Jobbet mye og hadde ikke tid eller ork til å feste. Selv om jeg festet mye ellers. Det å være edru selv og se hvordan folk, voksne folk, oppfører seg etter alt for mye drikke. Gjorde at jeg bestemte meg for å aldri mer drikke meg dritings. Altså..... Fulle, brautende halvgamle kvinnfolk som sjangler bortover gata mens de synger av full hals. Jeg fikk en wakeupcall der, og bestemte meg for at sånn vil jeg aldri bli. Anonymkode: 5ea9f...bba 4
SPOCA Skrevet 17. juli 2020 #5 Skrevet 17. juli 2020 Enig med deg. Eller, litt småbrisen er greit, men fulle folk gjør meg ukomfortabel. Jeg drikker ikke alkohol selv. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #6 Skrevet 17. juli 2020 Enig med deg. Likevel syns det som om dette er det folk streber etter hver helg. Det er så usjarmerende 😔 Å ta noen glass for å bli brisen gjør jo ingenting. Men denne dritafull tingen, uff. Anonymkode: 0472d...87e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #7 Skrevet 17. juli 2020 Enig, selv om jeg noen ganger drikker litt for mye selv. Så kanskje litt dumt av meg å si. Prøver å holde meg på et greit nivå som regel da. Og det er ikke det at jeg dømmer når jeg er med fulle folk og er edru selv, bare synes det kan være ubehagelig. Anonymkode: e3b47...1ca
Silva Pluvialis Skrevet 17. juli 2020 #8 Skrevet 17. juli 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #9 Skrevet 17. juli 2020 Bryr meg ikke, blir iallefall ikke utrygg. Folk får gjøre som de vil. Anonymkode: 6bd57...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #10 Skrevet 17. juli 2020 Ikke jeg heller, drikker ikke selv lenger. Derfor gidder jeg ikke delta på ting som innholder fyll og fest. Kan fint gå ut alene en tur å kikke, da slipper man gnålet om å drikke. Anonymkode: ef10a...492 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #11 Skrevet 17. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir ukomfortabel hvis jeg er sammen med fulle folk. Liker heller ikke å være full. Derfor så drikker jeg veldig sjelden. Folk er hyggeligere edru. Etter noen timer på mister jeg troen på menneskeheten. Helt utrolig hvor teite og usjarmerende folk kan bli. Anonymkode: 9ee96...80b Du må bare drikke du og. Da blir dere på samme bølgelengde 🤣👍🥂 Anonymkode: cfdc0...10f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #12 Skrevet 17. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Men det kommer av min oppvekst. Jeg drikker meg aldri full og jeg drikker ikke foran barna Anonymkode: 589ca...543 Samme her. Anonymkode: d698a...44d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #13 Skrevet 17. juli 2020 Jeg synes helt ærlig det er bedre at folk drikker seg (nokså) fulle en gang i året enn at de skal bruke alle slags anledninger til å ta seg et glass eller tre. Det plager meg ikke nevneverdig en sjelden gang å henge med fulle folk. Savner imidlertid å kunne henge med folk uten at alkohol er en (forventet) del av bildet. Som edru merker jeg det på de fleste om de har tatt mer enn én enhet når jeg selv ikke har drukket. Jeg er lei av at jobbarrangementer, konserter med venner, hytteturer, teaterturer, fotballkamper osv. nødvendigvis må inkludere et glass alkohol i hånden før, etter eller underveis. Anonymkode: f0cd1...b46 3
Gjest Forumhei Skrevet 17. juli 2020 #14 Skrevet 17. juli 2020 Er ikke sikkert fulle folk liker deg også, er sikker pga kontraster i Bevissthet tilstand🥳
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #15 Skrevet 17. juli 2020 Så slem du er. Hvorfor liker du meg ikke? Anonymkode: 5d035...ac4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #16 Skrevet 17. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes helt ærlig det er bedre at folk drikker seg (nokså) fulle en gang i året enn at de skal bruke alle slags anledninger til å ta seg et glass eller tre. Det plager meg ikke nevneverdig en sjelden gang å henge med fulle folk. Savner imidlertid å kunne henge med folk uten at alkohol er en (forventet) del av bildet. Som edru merker jeg det på de fleste om de har tatt mer enn én enhet når jeg selv ikke har drukket. Jeg er lei av at jobbarrangementer, konserter med venner, hytteturer, teaterturer, fotballkamper osv. nødvendigvis må inkludere et glass alkohol i hånden før, etter eller underveis. Anonymkode: f0cd1...b46 Amen ! 😇 Føler alkohol er blitt den nye normalen. Nesten som på amerikanske TV-serier der dei står med vinglasset i handa heile tiden. Føler det er blitt veldig vanlig og drikke til hverdag også. Hver fredag fordi det er helg. Lørdag fordi det er lørdag. Søndag fordi naboen inviterer på grilling. Onsdag fordi det er «lille-lørdag», torsdag fordi det nesten er helg 🙄 nei då er det bedre med ei kule nokon få gonger i året og bli ferdig med det 🙆🏻♀️ Anonymkode: 0b558...040 2
Cinnamondiva Skrevet 18. juli 2020 #17 Skrevet 18. juli 2020 Vel, liker heller ikke fulle folk. De er ufordragelige. Greit å kose seg med 1 glass eller to, men det får være nok. Man kan faktisk more seg med bare brus. Alkohol skader hjernen og levra. Og er bare gift for kroppen. Nei æsj da er det bedre å le uten. Man slipper også den fæle fylleangsten. Man lever også lengre. Man kan faktisk bli dement og få trimens av for mye alkohol, er egentlig farligere enn man tror. Man slipper også å dumme seg ut på en negativt sett om man ikke drikker seg full. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #18 Skrevet 18. juli 2020 6 timer siden, Cinnamondiva skrev: Vel, liker heller ikke fulle folk. De er ufordragelige. Greit å kose seg med 1 glass eller to, men det får være nok. Man kan faktisk more seg med bare brus. Alkohol skader hjernen og levra. Og er bare gift for kroppen. Nei æsj da er det bedre å le uten. Man slipper også den fæle fylleangsten. Man lever også lengre. Man kan faktisk bli dement og få trimens av for mye alkohol, er egentlig farligere enn man tror. Man slipper også å dumme seg ut på en negativt sett om man ikke drikker seg full. Hva er trimens? Anonymkode: 8f128...4af
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #19 Skrevet 18. juli 2020 Syns fulle folk var komiske når jeg var sånn 18 -20. Men etter mange netter bak bar, og å være edru sammen med drita folk orker jeg aldri folk som blir brisen+++. Blir kjempestressa, irritabel og ukomfortabel av folk som er påvirket. De snakker så høyt, roper deg i øret, veiver med armer og snubler, skal klenge og kose, alt skal være være sånn "sexy ordspill" osv. Alt tar lang tid, skal fnises av, humørsvingninger, allsang. Det er så sykt kjedelig og irriterende. Anonymkode: af8c3...6d9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #20 Skrevet 18. juli 2020 Synes ikke noe om fulle voksne. De er ofte høylytte og kan være ganske ufine. Umulig å diskutere med en som er brisen+.. var sammen med en i 50 åra som drakk minst 2 ganger i uka, sånn at han ble snøvlete. Nektet selv på at han var full, noe han tydelig var. I tillegg var det stadig øl og dram ellers. Ble ofte ufin og skulle anklage meg for div. Var utrolig ubehagelig. Aldri mer. Anonymkode: 210e1...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå