Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #1 Del Skrevet 16. september 2002 Hei. Må bare tipse dere om noe de har fått i butikken nå som jeg synes er kjempegodt: TINEs ostekake! Farlig god, smaker ordentlig ostekake! Kommer med både bringebær/rips og appelsin-smak, sistnevnte er min favoritt. Fere som har smakt disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. september 2002 #2 Del Skrevet 16. september 2002 Har smakt begge variantene, men synes at de er altfor søte. Likte dem ikke noe særlig jeg, men det er kanskje fordi jeg er litt bortskjemt når det gjelder ostekaker. Liker dem best når de ikke er så søte, men smaker "ost". Likevel; kjenner mange som liker disse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. september 2002 #3 Del Skrevet 17. september 2002 De går an til kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. september 2002 #4 Del Skrevet 17. september 2002 De er kjempegode - appelsin er best synes jeg. Godt som en liten dessert etter lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 17. september 2002 #5 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har smakt dem og gode var de. Men jeg er kresen og lager ostekaken selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #6 Del Skrevet 18. september 2002 Selvfølgelig, jeg spiser også helst hjemmelagd ostekake, de er nå best.. Men det er jo ikke så ofte jeg gidder å lage, ikke så ofte som jeg har lyst på det iallefall (den blir jo dessuten litt stor for en person alene som kveldskos.. selv for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå