AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Skrevet 17. juli 2020 Mannen min har ønsket lenge å ta meg i rumpa. Vi har drevet lenge med plugger og fingre. Det synes jeg stort sett er veldig godt, men å få snoppen hans inn i meg er bare vondt... Inn går fint, men ut er så bondt/ubehagelig 🙈 hvor lenge må man "øve"? Anonymkode: 2a011...2dd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #2 Skrevet 17. juli 2020 Jeg vi prøvde uten å gjøre det helt ordentlig sånn 6/7 ganger før hele gikk inn. Bare slapp av og bruk masse glidemiddel, er litt vondt de første sekundene med hele inni men det går over ganske fort å da er det digg:) i starten npr han trakk ut føltes det selvfølgelig ut som at jeg bæsjet lol. Men bare ikke tenk på det, prøv p ta på deg selv imens, jo mer kåt du er jo mindre vondt er det Anonymkode: fb302...9fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Skrevet 17. juli 2020 Slapp av, bruk god tid før man begynner med penis, og bruk MYE MYE glidemiddel. Helst glid som er spesielt for analsex kan være en ide Anonymkode: 504f6...049 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Skrevet 17. juli 2020 Hva med en dildo på hans størrelse, slik at du kan øve i ro og make? Anonymkode: da501...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå