AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #1 Del Skrevet 17. juli 2020 Jeg kjøpte et lerret. Var spontant. Kan ikke male 😂 Er det noe annet jeg kan bruke det til? Jeg er ikke så stødig på hånden så noe som krever finmotorikk kan bli vanskelig. Anonymkode: 2f20c...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. juli 2020 #2 Del Skrevet 17. juli 2020 Mal likevel! Kjøp pensler og akrylmaling på Søstrene Grene og slå deg løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #3 Del Skrevet 17. juli 2020 Abstrakt maling! Gjerne med noe til å tynne ut malingen + prøve ulike dryppe/blåseteknikker, se på youtibe for inspirasjon (jeg har ikke prøvd disse teknikkene selv, men står at folk blander ut akrylmaling med floetrol, som fås billig på Byggmakker feks) Anonymkode: 74b1f...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #4 Del Skrevet 17. juli 2020 Lag sånn avtrykk som er polulært for tia. Sånn av rumpa Anonymkode: 7cf0f...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #5 Del Skrevet 17. juli 2020 Hva så om du ikke «kan» male, mal allikevel 😛 bruk følelsene dine når du velger farger feks. Det er en god terapi å male ut følelsene sine Anonymkode: a2c5d...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå